Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سردار صفوی: اطمینان می‌دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده‌اند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

سردار صفوی: اطمینان می‌دهم همه مسؤولان برای حل مشکل کشاورزان اصفهان بسیج شده‌اند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بعد از ظهر امروز در مراسم آئین نکوداشت یکمین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای اظهار داشت: این استاد فرزانه، استادی کم‌نظیر در علوم تربیتی و روان‌شناسی بود؛ اکثر زیربنای علوم انسانی از جایی دیگر آمده اما چون این استاد دانش‌آموخته حوزه علمیه بود، در این مسیر اقدامات زیادی انجام داد و حق بزرگی بر گردن‌مان دارد. 

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب برای حجت‌الاسلام اژه‌ای تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر تک تک کلمات عنایت دارند و درباره کسی غلو نمی‌کنند و تعابیر  معظم له در خصوص مرحوم حجت‌الاسلام اژه‌ای واقعیت شخصیتی ایشان بود و من هم در این جلسه با آشنایی ۴۰ ساله‌ای که از حجت‌الاسلام اژه‌ای داشتم، شناختم را بیان می‌کنم. 

رحیم‌صفوی عنوان کرد: وی دانشمندی کم‌نظیر و عالمی پرکار و کم ادعا بود که در طول ۴۰ سال فعالیت در مقام‌های مختلف هیچگونه تغییری در رفتار او پدید نیامد و دچار غرور و تکبر نشد. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: وی در تفکر و اندیشه‌شان احترام به مردم، جلب اعتماد افکار عمومی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی را یک اصل و ارزش و غفلت از آن‌ها را خسارت برای نظام می‌دانست؛ او حل مشکلات جوانان را نشان دهنده آینده روشن برای کشور می‌دانست و با تشکیل مدارس استعدادهای درخشان و مدیریت پدرانه و عالمانه بر نخبگان، سازنده دوران طلایی برای مدال آوری جوانان در عرصه بین‌المللی  شد. 

وی با بیان اینکه تالیفات آقای اژه‌ای از مهم‌ترین منابع برای دانشجویان است؛ تصریح کرد: نگاه وی به دانشجویان نگاه بالا به پایین نبود و شاهد بودم با دانشجویان دوست بود و برای دانشجویان و همکاران وقت می‌گذاشت. 

رحیم‌صفوی بیان داشت: شاگردان مرحوم اژه‌ای چه در مدارس و چه در دانشگاه هم علم روانشناسی و هم اخلاق را به خوبی آموخته‌اند و به مکتب الهی و اسلامی توجه داشتند و امیدوارم دانش‌آموزانی که ایشان تربیت کردند در خدمت‌گزاری به مردم و کشور، اخلاق، فلسفه تربیتی و اندیشه او را ادامه دهند. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اتفاقات اخیر استان اظهار داشت: همشهریان عزیز، مؤمن و صبورم را می‌شناسم و به همه همشهریان عزیزم اطمینان می‌دهم تمام کارگزاران در سطوح استانی و کشوری برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسؤولان اجرایی کشور اعلام خواهد شد.

وی توضیح داد: به عنوان یک پاسدار و مشاور رهبر معظم انقلاب امیدوار هستم که با عنایات الهی این امر حیاتی که با زندگی و معیشت کشاورزان، مسائل زیست محیطی، مسائل روحی و روانی، سلامتی عموم مردم، مشکلات زیرساختی، تمدنی،فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و امنیتی هم گره خورده با دستورات و تدابیر ابلاغ شده مسؤولان مربوطه در سازمان‌های مرتبط بر اساس قانون و عدالت در حوضه‌های بالا و پایین دستی حل شود. 

رحیم‌صفوی با بیان اینکه مردم می‌خواهند قانون و عدالت اجرا شود؛ گفت: دولت سیزدهم تازه روی کار آمده و  مسائل اصفهان به سه دهه قبل باز می‌گردد و نمی‌توان مشکلات ۳۰ ساله را در ۳ ماه حل کرد.

وی یادآور شد: بحران آب بحرانی جدی برای بسیاری از نقاط کشور است، اما در اصفهان جدی‌تر است و از مردم عزیز می‌خواهم اجازه ندهند ضدانقلاب و دشمنان سوابق درخشان و فداکاری‌های این شهر پرافتخار را به حاشیه ببرند و اطمینان دارم مردم اصفهان مثل همیشه پای نظام و انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا