کرمان

سردار فدوی: زانو زدن آمریکایی‌ها را بارها دیده‌ایم/ آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سردار علی فدوی امروز در اجتماع گرامیداشت ۱۳ آبان در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: بیش از ۴۲ سال است که انقلاب اسلامی با موفقیت کامل در حال مبارزه با استکبار و پیروزی بر آنها است و سال‌های طولانی است که دلدادگان انقلاب در سراسر جهان فهمیده‌اند که می‌شود با استکبار مبارزه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از شعارهای اصلی و دائمی انقلاب، مقابله با شیاطین و مستکبرین و کسانی است که می‌خواهند روند شیطانی بر جهان حاکم کنند، عنوان کرد: مجموعه‌ای سال‌های طولانی تلاش کرد این انقلاب پیروز نشود و وقتی هم که با رهبری امام پیروز شد، تلاش کردند از روز اول انقلاب با آن دشمنی کنند.

وی با اشاره به اینکه امامین انقلاب و رزمندگان و شهدا هیچ‌زمانی در موضع انفعال نبوده‌اند بلکه در وضعیت ابتکار عمل، این راه را رفته و ادامه می‌دهند، افزود: اثر وجودی برخی افراد بعد از شهادت توسعه پیدا می‌کند و نمونه کامل آن حاج‌قاسم است که بعد از حیات ظاهری اثر وجودی شهادت در او پیدا شد و خیلی از مردم دنیا نسبت به او دلدادگی و شناخت پیدا کردند.

فدوی به شکست اخیر آمریکا در سرقت نفتکش ایرانی اشاره و اظهار کرد: رسانه‌ای شدن این موضوع در آستانه ۱۳ آبان جلوه‌گری بیشترِ «مقابله با استکبار» بود، شیطان بزرگ خودش را ابرقدرت می‌داند و تجلی قدرت نظامی آمریکا، توان دریایی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اولین مأموریت و حضور نیروی دریایی سپاه در سال ۶۶ گفت: طبق آیه صریح قرآن کریم، حزب‌الله بر حزب شیطان پیروز است، دیر نیست که آمریکایی‌ها در انفعال قرار بگیرند و ما در همه مواضع در وضعیت ابتکار عمل قرار بگیریم.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ویژه دانش‌آموزان در برهه‌های مختلف انقلاب اظهار داشت: دانش‌آموزانِ امروز نیز باید همان نقشی که را ایفا کنند که قبلی‌ها ایفا کردند و به دنبال آن پیروزی‌هایی به دست آمد.

فدوی تصریح کرد: ملت نباید به لیبرال‌ها فرصت بدهند که دوباره منشأ کار شوند زیرا آنها باور ندارند اسلام و قوانین قرآن راه نجات‌بخش است و دنبال روال‌های دیگری از جمله غرب‌گرایی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اعتراف دارند شکست‌خورده میدان هستند و زانوزدن آنها را بارها دیده‌ایم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا