Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سردار میریان: مدیریت مسؤولان باید مانند شهید سلیمانی باشد/ حاج قاسم حرف و عملش یکی بود - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

سردار میریان: مدیریت مسؤولان باید مانند شهید سلیمانی باشد/ حاج قاسم حرف و عملش یکی بود

به گزارش برگزیده های ایران از سرخه، سردار سیدمرتضی میریان، رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران در یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هیأت رزمندگان اسلام سرخه ضمن تسلیت شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: تا اصحاب امام زنده هستند و نفس می‌کشند رزمنده‌اند و دشمن باید بترسد و خواب راحت نداشته باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به‌حق کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند و به دور از بلایا به منزل مقصود می‌رسانند، عنوان کرد: شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند؛ اما ما متوجه نمی‌شویم و این به دلیل ضعف ما است.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران بیان کرد: روح حاج قاسم و شهدا در جمع ما حضور دارند، چون شهدا به لقاءالله رسیدند و آنها حاضر و ناظر هستند و ما باید شفاعت را از شهدا و حاج قاسم طلب کنیم و قطعاً میزبان ما را بدون تحفه نمی‌گذارد و این به لیاقت انسان‌ها بستگی دارد.

میریان تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با پرچم سبز می‌چرخد و قدرت اول غرب آسیا است و به پشت چادرهای معاویه یعنی رژیم صهیونیستی رسیده و این به برکت خون شهدا، اسلام، مردم، علما، خیران و نیکان است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت تعیین‌کننده تبدیل شده و این قدرت به این دلیل است که اعتقادی راسخ دارد که قدرتی بالاتر از خدا نیست و هر کسی خدا را یاری کند، خدا نیز او را یاری می‌کند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی خالصانه در خدمت لشکر اسلام و جندالله بود و نفس زکیه شد و قلب‌های عالم را به آتش کشید.

میریان بیان کرد: الحمدلله در نظامی خدمت می‌کنیم که فرزند زهرا (س) فرماندهی ما را برعهده دارد و افتخار می‌کنیم که زیر این پرچم خدمت می‌کنیم و این مکتب اسلام و اهل بیت (ع) است که افرادی همانند حاج قاسم را تربیت می‌کنند.

وی افزود: اگر همه ما مانند حاج قاسم باشیم و عمل کنیم، همه مشکلات برطرف خواهد شد؛ چون حاج قاسم از اسلام واقعی دفاع کرد.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: اسلام ابوسفیان که همان اسلام داعش است، به این دلیل به وجود آمد تا قدرت جهادی اسلام را از درون نابود و حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی درست کند، جنگ شیعه و سنی راه بیندازد، با تفرقه انداختن به حکومت ادامه دهد و آبروی اسلام را در غرب و دنیا ببرد؛ اما حاج قاسم جلوی این تفکر ایستاد و آن را باطل اعلام کرد.

میریان عنوان کرد: اگر در یمن ۱۰ میلیون رزمنده وجود دارد و ۶۰۰ هزار نفر نیروی حشدالشعبی سازماندهی شده‌اند، همه این اتفاقات بر اساس تدبیر الهی بوده و مدال افتخار ما است که یار اسلام هستیم و خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگر خدا اراده کند، برای مستضعفان قدرت ایجاد می‌کند و ما امروز در اوج قدرت هستیم، به شرطی که مغرور نشویم؛ زیرا تا قله بسیار فاصله داریم و باید قله‌های بزرگ را در عالم فتح کنیم و باید هم دنیا و هم آخرت مردم را آباد کنیم.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: امام راحل فرمودند «یک موی کوخ‌نشینان را به همه کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهم»، ما هم باید به داد مظلومان برسیم و باید قدرت‌سازی کرده و همانند حاج قاسم جوانان را در هر کاری بسیج کنیم.

میریان عنوان کرد: مدیریت مسؤولان ما باید مانند شهید حاج قاسم سلیمانی باشد؛ زیرا حاج قاسم تابع محض ولایت بود؛ نه در حرف، بلکه در عمل و تا اموری را تحقق نمی‌بخشید، خواب نداشت.

وی اضافه کرد: حاج قاسم اخلاص داشت و فقط برای خدا کار می‌کرد، انتخابش درست و شایسته‌سالار بود، دنیاپرست نبود و مانند برخی مسؤولان نبود که نهی دنیا کرده و برعکس عمل می‌کردند، حاج قاسم حرف و عملش یکی و مرد میدان بود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل سپاه پاسداران افزود: ما باید با حکومت صالحان و با کمک به رئیس جمهور کشورمان مشکلات را برطرف کرده و اقتدار اسلامی را با برپا کردن عدالت اجتماعی برقرار کنیم.

میریان تأکید کرد: خدا ما را به برکت راه درست ولایت و فرماندهی فرزند زهرا (س)، وجود جوانان مؤمن و متدین و دعای حاج قاسم و شهدا فراموش نمی‌کند؛ اگر راه را درست برویم، خدا نیز به ما کمک می‌کند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیت، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسؤولان شهرستان سرخه و همچنین با حضور معنوی شهید گمنام به‌عنوان مهمان ویژه برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا