اردبیل

سردار نوعی‌اقدم: «سردار سلیمانی» بنده مخلص خدا و قهرمان میدان نبرد بود/ دیپلماسی انقلابی، دشمن را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم ظهر امروز در ویژه‌برنامه بصیرت علوی و فاطمی که در آستانه حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خدایی بودن حاج قاسم سلیمانی، او را سردار دل‌ها کرد چرا که او مخلص خدا و قهرمان میدان نبرد بود. 

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی اعجوبه یا یک فرد خاص نبود، افزود: سردار دل‌ها اعجوبه نبود بلکه قهرمان میدان نبرد بود و این قهرمانی را از خدا و اهل بیت می‌گرفت و همین خدایی بودن این شهید والامقام برترین ویژگی او است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه با اشاره به این‌که ۲ سال از شهادت سردار دل‌ها می‌گذرد و در طی این مدت باید مشخص شود نهادها چقدر در انتقال مکتب سلیمانی تلاش کردند، ادامه داد: امروز در جامعه به هر چیزی که می‌خواهیم رنگ‌وبو دهیم به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی انجام می‌دهیم ولی باید در زمینه مکتب سلیمانی دانشگاه‌ها و نهادهای مربوطه و افراد دغدغه‌مند تلاش کنند.

ضرورت ایجاد کارگروه تالیف و تدوین نسخ مختلف مکتب سلیمانی در دانشگاه‌ها

نوعی‌اقدم بیان کرد: اگر در آینده می‌خواهیم شاهد به میدان آمدن افراد مخلص و قهرمانی چون سردار سلیمانی باشیم آموزش و تربیت آن دست دانشگاه و دانشگاهیان است و لازم است در دانشگاه‌های اردبیل کارگروه تالیف و تدوین نسخ مختلف مکتب قاسم سلیمانی ایجاد شود که در صورت تشکیل به شخصه در این کارگروه جهت ارائه نقطه نظر، خاطرات و تجربیات میدانی، حماسی و شخصی حضور خواهم داشت.

وی ضمن اشاره به ۳ موضوع مدیریتی، مقاومتی و تربیتی در مکتب حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ولایت‌پذیری، دشمن‌شناسی، خدمت‌رسانی به مردم، توجه به خانواده شهدا، اهل بیتی بودن، انسجام و وحدت‌بخشی و… از جمله مولفه‌های این مکتب است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به این‌که من فرماندهی اخلاق‌محور را از سردار سلیمانی یاد گرفتم، تاکید کرد: ادبیات مدیریتی باید تغییر کند چرا که مردم ارباب و ولی‌نعمت بوده و کسی که به ما مقام و منزلت بخشیده‌اند همین مردم هستند بنابراین همه ما باید خادم مردم باشیم و برای آرامش آن‌ها تلاش کنیم.

دیپلماسی انقلابی دشمن را ناامید کرد

نوعی‌اقدم حل مشکل مردم را در اولویت دولت دانست و گفت: با روی کار آمدن دولت جدید، ادبیات ما با جهان متفاوت شد و در حال حاضر دیپلماسی انقلابی و مقاومتی را پیش رو گرفتیم و ۹۰ درصد دست‌وپای رقیب و دشمنان را با همین تغییر رویه بستیم و حال دنیا به قدرت ما پی برده است.

وی ایران را در تمامی رزمایش‌های هوایی، آبی و زمینی برتر عنوان کرد و افزود: در رزمایش اخیر سپاه پاسداران قدرت خود را نشان داد و الان به جرات می‌توان گفت ۹۹ درصد موشک‌های ما به هدف برخورد می‌کند و با این حساب آمریکا و اسرائیل تا ۵۰ سال آینده هم جرات حمله به ایران را نخواهند داشت و این برتری و قدرت ایران مدیون فرماندهان و سربازانی است که در میدان نبرد برای پیروزی مجاهدت می‌کنند.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت انقلابی، در داخل کشوری بهانه‌ای نمی‌ماند پس دولت تمام توان خود را جهت حل مشکلات مردم از جمله معیشت مردم به خصوص قشر محروم به کار گیرد و در کنار این، تمام مدیران باید اخلاق‌محوری و احترام به مردم را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا