کرمانشاه

سرقت‌های تکراری کابل‌های تلفن در کرمانشاه/ مخابرات: تأمین تجهیزات هزینه هنگفتی دارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، اخیرا گزارش‌های نیروی انتظامی و شرکت‌های خدمات‌رسان استان درباره سرقت تجهیزات و اموال دولتی افزایش یافته است.

که در این بین سرقت کابل‌های تلفن ماجرای دنباله‌داری است که به راحتی میان سارقان باب شده و کار و کاسبی عده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا، به اینترنت وابسته شده را به راحتی لنگ می‌کنند.

اخیرا این قطعی‌ها به گفته شهروندان در برخی از محلات بیش از چند ماه به طول می‌انجامد که همین طولانی شدن قطعی ارتباط باعث شکایت و نارضایتی مردم شده است.

حمیدرضا امیری، سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: بحث سرقت‌ها یکی از مشکلات جدی شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله مخابرات است که متأسفانه طی یکی دو سال اخیر افزایش یافته است.

وی در خصوص طولانی شدن بازسازی شبکه، تصریح کرد: شهروندان حتما سرقت‌ها را به ۱۱۰ اطلا‌ع‌رسانی کنند و هم قطعی تلفن خود را در سامانه ۲۰۱۱۷ ثبت کنند تا رصد و پیگیری شود.

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه ادامه داد: قطعی چند ماهه تلفن عمومیت ندارد مگر در مواردی که مشترک خرابی تلفن را ثبت نکرده و یا هنگام وصل مجدد در روز بعد به سرقت رفته باشد که دوباره برای وصل آن مراجعه می‌کنیم، داریم تلفن‌های که چندین بار سیم‌های آن به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: تأمین تجهیزات و کابل برای مخابرات هزینه‌های هنگفتی به دنبال دارد، ولی به هر حال ما سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان تلفن را وصل کنیم.

امیری ضمن عذرخواهی از شهروندان، تصریح کرد: موارد قطعی طولانی را پیگیر خواهیم بود و رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا