اجتماعی

سرقت به عنف با خودروی اقوام در شمال تهران

سرقت به عنف با خودروی اقوام در شمال تهران

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت به عنف در شمال تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات گفت: در خیابان نیاوران با خودروی خود در حال تردد بودم که ناگهان راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۷ مشکی رنگ جلویم را گرفت و با تهدید چاقو من را از خودرو پیاده و اقدام به ضرب و جرح مچ دستم کرد و سپس با برداشتن مبلغ ۵۰ میلیون ریال از داشبورد خودرو‌، با خودروی خود از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

۲ باند سرقت به عنف در قزوین متلاشی شد

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با خودروی یکی از اقوام خود اقدام به سرقت کرده بود، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت به عنف اعتراف کرد؛ همچنین مالباخته پس از مراجعه به پلیس آگاهی متهم را به عنوان سارق شناسایی کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا