اخبار روز

سرلشکر باقری: امنیت کامل در مرزهای غربی ایران برقرار است

سرلشکر باقری: امنیت کامل در مرزهای غربی ایران برقرار است

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تبریز، سرلشکر محمد باقری در بدو ورود به شهر تبریز، هدف از سفرخود به آذربایجان شرقی را بررسی و رصد واحدهای مختلف نیروهای مسلح مستقر در استان و میزان آمادگی آنها اعلام کرد و گفت: تیم های مختلف همراه از نزدیک وضعیت یگان‌های نظامی استان را بررسی خواهند کرد.

وی با تقدیم سلام و احترام به مردم شهید پرور آذربایجان و همرزمان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا در این استان ولایت مدار و خط شکن دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با همراهی‌امیر سرلشکر موسوی، امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی و جمعی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در پایگاه شهید فکوری تبریز از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

‌سرلشکر باقری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و نمایشگاه توانمندی‌های پایگاه شهید فکوری، توان رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

سرلشکر باقری: امنیت کامل در مرزهای غربی ایران برقرار است

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا