سیاسی

سرلشکر باقری درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت

سرلشکر باقری درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری برگزیده های ایران، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی، درگذشت آیت‌الله شیخ حسن صانعی یار دیرین امام راحل (ره) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام خامنه‌ای در پی درگذشت حاج شیخ حسن صانعی

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم مجاهد و پاکباخته آیت‌الله شیخ حسن صانعی یار دیرین امام راحل (ره) و از پیشگامان نهضت اسلامی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

نقش‌آفرینی‌های مؤثر و گران‌بهای آن روحانی پرهیزکار در عرصه‌های مختلف خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی از جمله در بنیاد ۱۵ خرداد و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام که توأم با حکمت، درایت و صداقت بوده است برای همیشه الهام‌بخش شیفتگان خدمت به اسلام و ایران عزیز بوده و در روز عقبی نزد حضرت حق‌تعالی مستوجب پاداش الهی خواهد بود.

با عرض تسلیت این ضایعه به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه معزز روحانیت، بیت مکرم و علاقه‌مندان ایشان، در ایام سوگ و عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رضوان الهی و برای مصیبت‌دیدگان و بازماندگان ارجمند، صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌جویم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا