سلامت

سرلشکر سلامی: «نورا» از واکسن‌های پیشرفته در مقابله با کروناست

به گزارش خبرنگار سیاسی برگزیده های ایران سرلشکر حسین سلامی روز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا گفت: ما مجبوریم در همه عرصه ها تلاش و مجاهدت کنیم که کشور رشد و پیشرفت کرده و قوی تر از گذشته شود و این قوی شدن مسیری است که باید طی کنیم.

وی گفت: یکی از راه‌های این مسیر، کسب دستاوردهای علمی، صنعتی و فناورانه است که در کشور ما فراوان است و ما در سپاه تلاش می‌کنیم که این دستاوردها را به مردم هدیه کنیم.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: امروز آغاز فاز مرحله سوم بالینی آزمون واکسن نورا بود برای اینکه این اعتماد در ملت به وجود بیاید و طبق گفته دکتر این یکی از واکسن‌های پیشرفته موجود برای مقابله با این ویروس است این واکسن را انتخاب کردم.

سردار سلامی گفت: واکسن های قبلی که زدم، برکت بود و آن هم یک افتخار بود. واکسن نورا هم محصول تلاش دانشمندان ایرانی است.

وی در ادامه افزود: کشور در همه جهات چه در زمینه دفاعی و چه در عرصه های غیر دفاعی ، پزشکی، صنعتی اقتصادی ، فرهنگی و علمی در حال پیشرفت است و ان‌شا الله افق‌های بلند پیش‌روی ملت است.

مرحله سوم بالینی واکسن نورا امروز یکشنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و مسئولین وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله آغاز شد.

در این مراسم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تزریق واکسن نورا، سومین دز واکسن کرونا خود را دریافت کرد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا