لرستان

سرمایه‌گذاری ۴۵ هزار میلیاردی مخابرات در بخش ثابت و سیار

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، مجید سلطانی ظهر امروز در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه لرستان بیان کرد: توسعه ارتباطات و زیرساخت‌های ای سی تی در حوزه‌های مختلف موضوع مهمی است که همه کشورها به دنبال آن رفتند و رسانه‌ها نیز برای اینکه رسالتشان را به خوبی ایفا کنند در این حوزه گام بردارند که این امر به خوبی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ما در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می‌دانیم و فرهنگ مخابرات بر پایه همیشه حق با مشتری است، بوده، به نحوی که حدود ۸۵ درصد رضایت مشتریان را بر اساس سامانه‌ها داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این مجموعه در بخش تلفن ثابت ۲۸ میلیون مشتری و در باند پهن ۶ میلیون مشترک دارد، افزود: شرکت مخابرات تنها شرکتی است که در ارائه خدمات گزینشی عمل نکرده و در همه پهنه جغرافیایی کشور خدمات‌رسانی می‌کند و همواره شاخص‌ها رو به بهبود بوده البته کافی نیست و در جهت افزایش رضایت مشتریان گام بر می‌داریم.

سلطانی گفت: در حوزه کیفیت نیز این امر توسط سیستم‌های سازمان مقررات در حال رصد است و در مجموع در شاخص‌های کیفیت شبکه از حد استاندارد بهتر هستیم.

وی با اشاره به تعرفه تلفن ثابت، اظهار داشت: در حوزه تعرفه تلفن ثابت باید گفت برابر با ماده ۹۰ قانون اصل ۴۴ حاکمیت نمی‌تواند به شرکت خصوصی ماموریتی محول کند که برای آنها زیان در برداشته باشد و در سال‌های گذشته در موضوع اصلاح تعرفه اقدامی صورت گرفت که ملقا شد.

وی گفت: با اجرای هم کدسازی ۸ هزار میلیارد تومان زیان به شرکت مخابرات وارد شده و هزینه‌ها جبران نشده و تعرفه‌ها ثابت مانده اند.

این مسوول ادامه داد: از زمانی که شرکت واگذار شده ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش ثابت و سیار صورت گرفته و منفعت دولت از واگذاری مخابرات تاکنون حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.

سلطانی گفت: ۱۷۵ هزار کیلومتر فیبر نوری در کشور داریم و تمام ارتباطات بین مراکز استان‌ها تا شهرستانها با فیبر نوری شرکت مخابرات برقرار است.

وی ادامه داد: نیروهای شرکت مخابرات ایران در بخش‌های خدمات مختلف فعالیت می کنند و در بخش اجرا شرکت‌های متعددی وجود دارند که به صورت پیمانکاری فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا