خراسان رضوی

سرمایه گذاری ۱۴۶۰میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف

سرمایه گذاری ۱۴۶۰میلیارد ریالی در حوزه آب شهرستان خواف

به گزارش «برگزیده» از خراسان رضوی؛ «حسین امامی» در همین رابطه از سرمایه گذاری هزار و ۴۶۰ میلیارد ریالی در حوزه آب شرب شهرستان خواف خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته ۸۸۰ میلیارد ریال پروژه آب برای شهرستان خواف برنامه ریزی شد که ۳ پروژه آن شامل آبرسانی به پروژه مسکن ملی شهر خواف، آبرسانی به شهر خواف و ۱۵ روستای مجتمع کلاته های بخش مرکزی در هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۵۸۰ میلیارد ریال پروژه آبرسانی دیگر هم آغاز شده است ، مهمترین آن را ساخت ۴ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب در شهر و روستاهای شهرستان خواف اعلام و پیش بینی کرد پایان امسال به بهره برداری برسد.

امامی همچنین در نشست با فرماندار شهرستان خواف به مخزن ذخیره سازی آب شرب شهر سده این شهرستان به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب اشاره کرد و اظهار داشت: این وضعیت با کوچک ترین حادثه و اتفاق احتمالی همانند قطعی برق موجب بروز تنش در شبکه آب می شود.

وی عنوان کرد: با هدف افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شهر سده عملیات ساخت یک باب مخزن به ظرفیت هزار مترمکعب آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از تدوین برنامه جامع اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده توزیع آب شهرهای جدید التاسیس خبرداد که ضمن کاهش هدر رفت، باعث رفع بخش زیادی از نیاز آبی شهر و روستاها و از جمله شهرستان خواف خواهد شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا