هرمزگان

سرمایه گذار صربستانی پای کار اجرای پل خلیج فارس

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، علی درویش پور اجرای طرح جامع پل خلیج فارس را یکی از پروژه های اولویت دار منطقه جهت تسهیل فرآیند تجارت و بهبود خدمات رسانی دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم تامین ضمانت نامه بانکی بین المللی مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی و همچنین آماده سازی مقدمات اجرای این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه نیازمند هماهنگی هایی در سطح دولت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و… است که خوشبختانه در حال حاضر اراده جدی جهت اجرای هرچه سریع تر این پروژه وجود دارد.

درویش پور افزود: پل خلیج فارس موجب جذب سرمایه گذارى هاى کلان بخش خصوصى داخلى و خارجى و در نهایت تحولات اقتصادى کلان در این منطقه خواهد شد.

براساس این گزارش، پردراگ ماکسیمویچ، مدیر گروه پرماکس  Premax نیز در این جلسه از اراده جدی این مجموعه جهت اجرای طرح جامع پل خلیج فارس در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

وی همچنین نسبت به سرمایه گذاری در طرح توسعه بندر کاوه، ساخت مسیر ریلی و همچنین مجتمع های فولادی موجود در منطقه همراه با انتقال تکنولوژی و تجربیات اعلام آمادگی کرد.

مدیر گروه پرماکس همچنین اعلام کرد که این مجموعه جهت نهایی شدن توافق و آغاز مراحل اجرای پروژه پس از کسب مجوزهای لازم از دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد.

گفتنی است، طرح جامع پل خلیج فارس شامل احداث پل خلیج فارس، بزرگراه، مسیر حمل و نقل ریلی و توسعه بندر کاوه و در نهایت اتصال جزیره قشم به کریدور شمال به جنوب می باشد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا