اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی واترپلو: همه تمرکزمان روی شکست چین است

سرمربی تیم ملی واترپلو: همه تمرکزمان روی شکست چین است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، بهنام پنام‌تاش سرمربی تیم ملی واترپلو پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تایلند گفت: بازی بدی نبود. فقط همین را می‌توانم بگویم. قطعا تیم ما نسبت به رقیب سر بود و این را می‌توان در نتیجه به دست آمده رویت کرد.

هدیه کاظمی برنز گرفت/ پیروزی کبدی و واترپلو و صعود سه سنگنورد به یک هشتم نهایی/ بسکتبال از صعود به نیمه‌نهایی بازماند + تصاویر

وی در واکنش به اینکه این‌طور به نظر می‌رسید برخی از ملی‌پوشان در زمان مسابقه عجولانه عمل می‌کردند و به رقیب فرصت حمله داده می‌شد، عنوان کرد: نه این‌طور نبود. بچه‌های ما در آب و در زمان مسابقه دوست دارند بخشی از کارشان نمایشی باشد تا لذت بیشتری از بازی خود مقابل رقبا، خصوصاً رقبایی که ضعیف‌تر هستند، ببرند. بخش دیگر هم مربوط به صحبت و درخواست من از بچه‌ها است تا کار و استراتژی تاکتیکی خود را در بازی پیاده و نقاط ضعف و‌ قوتش را آنالیز کنیم. شاید به همین دلیل بخشی از کار درست در نمی‌آمد.

پنام‌تاش در خصوص بازی فردا با میزبان یعنی تیم چین گفت: ما تمام این سه، چهار ماهی که اردو داشتیم، چینی‌ها را کاملا آنالیز کردیم و تمرکزمان را روی برتری بر این تیم قدرتمند گذاشتیم.

همچنین پیمان اسدی واترپلوئیست تیم ملی درباره بازی با تایلند اظهار داشت: بازی خوبی داشتیم. قبلا با تایلند بازی کرده بودیم و حریف آسانی بود و در نهایت با اختلاف ۲۰ گل پیروز شدیم.

وی در ادامه گفت:  حریف اصلی ما چین است و فردا بازی بسیار مهدی با چین داریم که باید حتما برنده شویم. باید با بهترین شکل ممکن مقابل چین بازی کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و پیروز شویم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا