البرز

سرمربی شهدای رزکان: آماده بازی در بابلسر هستیم/نقاط ضعف و قوت حریف شناسایی شد

به گزارش برگزیده های ایران در کرج، هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور با پیروزی خفیف خانگی سرخپوشان کرجی همراه بود.

در این دیدار بازیکنان شهدای رزکان البرز با یک بازی با برنامه و رو به جلو موفق شدند با تک گل عیسی مرادی اولین سه امتیاز این فصل مسابقات را کسب کنند.

فرشاد فلاحت‌زاده، سرمربی شهدای رزکان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در پایان دیدار با نماینده بوشهر، گفت: بازی اول فصل همیشه سخت و جو سنگینی به همراه دارد بازی امروز نیست این قاعده مستثنی نبود و فشار زیادی روی بازیکنان تیم حاکم بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم‌ها شناخت کاملی از یکدیگر ندارند رفته رفته مسابقات در شرایط بهتر انجام می‌شود.

سرمربی نماینده البرز، درخصوص بازی امروز اظهار کرد: تمام بازیکنان تیم خوب عمل کردند توانستند با تلاش خود به گل برسند اگر دقت لازم داشتند می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. رفته رفته تیم حریف به بازی برگشت در دقایقی بر بازی سوار شد توانستند موقعیت‌های نصف و نیمه به روی دروازه ایجاد کنند که دفاع بی‌نقص بازیکنان مهاجم تیم حریف ناکام گذاشتند.
وی در رابطه با اشاره به داوری خوبی این دیدار بیان کرد: هفته آینده میهمان نماینده بابلسر خواهیم بود که در اولین دیدار این فصل امتیاز ابتدایی از دست دادند.

فلاحت زاده در پایان تصریح کرد: با آنالیز دقیق باتوجه به زمین لغزنده بابلسر با ارسال مستقیم و شناسایی نقاط فنی و ضعف تیم حریف امیدواریم امتیاز لازم به دست آوریم و دست پر به کرج برگردیم.

انتهای پیام/ش


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا