کرمان

سرمربی والیبال سیرجان: بازی‌های اول لیگ افت و خیز بالایی دارد

به گزارش برگزیده های ایران از سیرجان، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی این شهر به مصاف تیم همسایه خود مس رفسنجان رفت که توانست این تیم رفسنجانی را با نتیجه ۳ بر‌ یک شکست دهد.

  سرمربی تیم والیبال سیرجان در ارتباط با دربی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران در سیرجان گفت: با توجه به اینکه تیم رفسنجان بازی قبلی خودش را برنده شده و تیم خوبی نشان داده و با سرعت بالایی حمله می‌کنند اما ما توانستیم با بالا بردن سرویس‌هایمان آنها را مهار کنیم اگر چه در مقاطعی سرویس‌ها را خراب کردیم اما توانستیم با آنالیزی که از این تیم کردیم آنها را کنترل کنیم.

سعید رضایی افزود: بازی‌های اول لیگ از افت و خیز بالایی برخوردار نیست و قشنگی خود را ندارد اما هرچه جلوتر برویم تیم‌ها شرایط بهتری به‌دست می‌آورند و بازی‌ها لحظات قشنگتر بیشتری خواهد داشت.

وی در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: طبیعی است با این شرایط بازی‌ها که اتفاق می‌افتد بازیکن آسیب دیده داریم و نمی‌توانیم تمرینات کافی داشته باشیم ما به‌غیر از روزهای دوشنبه و جمعه بقیه روزها در سفر هستیم و نمی‌توانم توقع داشته باشم همه بازیکنانم یک‌روز  کامل در اختیارم باشند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: یکی دو بازیکن ما و حتی می‌توان گفت ۳ بازیکن از ما یعنی ۵۰ درصد تیم در شرایط ایده‌آل من نبودند اما توانستیم به آنها این اجازه را بدهیم که بازی کنند تا در ترکیب تیم جای بگیرند اما به‌خاطر گرفتن نتیجه مجبور به تعویض آنها می‌شوم.

سرمربی بلند قامتان سیرجانی در مورد بازی آینده تیمش اظهار داشت: برای هر بازی ما آنقدر زمان کم داریم که فرصت نمی‌کنیم برای بازی‌های بعدی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌ها سه روز سه روز برگزار می‌شود و ما زمان نداریم که بخواهیم چند بازی با همدیگر را برنامه‌ریزی کنیم تیم پاس گرگان تیمی است که امسال به لیگ برتر آمده و شرایط خوبی از نظر جذب بازیکن و کادر فنی  دارد و یکی از بازیکنان ما اقای رنجبر را که در آخرین لحظه  ازما جدا شد را به‌خدمت گرفته است و شرایط خوبی خواهد داشت اما ما برای کسب نتیجه در بهترین شرایط و حالت به مصاف این تیم خواهیم رفت.

اسماعیل پادرنگین سرمربی تیم مس رفسنجان که امسال به لیگ برتر آمده نیز درباره بازی گفت: روند چیدمان داوری بسیار تا بسیار ضعیف هست من ظهر امروز به آقای فیروزی به‌صورت تلفنی ابلاع کردیم که متاسفانه این اتفاق افتاده است وهمچنین تاسف دارم برای ناظرانی که این مسائل را به فدراسیون ابلاغ نمی‌کنند و این اتفاقات تکرار می‌شود و اگر جلوی این اتفاقات گرفته نشود ممکن است تیم‌هایی مثل مس رفسنجان که تازه به لیگ برتر امده نتوانند خود را نشان بدهند و امیدوارم این مسائل حل شود.

وی در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنان من بسیار خوب عمل کردند اما وقتی که بازی در امتیاز ۲۲ برابر است و داور با یک اشتباه مشهود انجام دهد و ناظر بازی این را به عینه قبول دارد و تاثیری بر روند بازی ندارد نمی‌دانم چه باید بگویم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اخراج یکی از بازیکنانش به‌علت اعتراض به داوری اظهار کرد: به‌هر حال در آن فشار بازی می‌کند و توقع دارد انچه درست است و واقعیت را ببیند و زمانی که خلافش را می‌بیند عصبانی می‌شود واتفاق خیلی جدی نبود و نمی‌دانم چرا داور زود تصمیم گرفت و بازیکن ما را اخراج کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا