اخبار روز

سرنوشت «ببرهای» آلمان نازی در انتظار «پلنگ‌های» ارسالی به اوکراین

سرنوشت «ببرهای» آلمان نازی در انتظار «پلنگ‌های» ارسالی به اوکراین

به نقل از المیادین، رئیس دومای دولتی روسیه، امروز پنجشنبه طی سخنانی تأکید کرد که تانک‌های لئوپارد که «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان به اوکراین برای جنگ علیه روسیه می‌فرستد، به سرنوشت تانک‌های «تایگر» ۸۰ سال پیش دچار خواهند شد.

بر اساس این گزارش، «ویاچسلاو ولودین» در حساب کاربری خود در تلگرام نوشت: همانطور که تاریخ نشان داده است، همه از شکست آلمان نازی در «استالینگراد» درس نگرفتند. آنگلا مرکل که صدراعظم آلمان بود، جامعه جهانی و مردم خود را فریب داد و به رژیم نازی کی یف کمک کرد تا برای جنگ آماده شود.

وی ادامه داد: اولاف شولتز صدراعظم فعلی آلمان حتی فراتر رفت و تصمیم گرفت تانک‌های آلمانی را برای جنگ علیه روسیه بفرستد. اما سرنوشت این تانک‌ها مانند ۸۰ سال پیش خواهد بود. تانک‌های لئو پارد (پلنگ) مانند تانک‌های تایگر (ببر) آلمان نازی در آتش خواهند سوخت.

ولودین در پایان پیام خود نوشت: رهبری آلمان باید سال ۱۹۴۳ را به خاطر بیاورد و به شهروندان خود توضیح دهد که چرا آنها را به داخل جنگ می‌کشاند.

گفتنی است که دولت آلمان پیشتر اعلام کرده بود که تصمیم دارد تانک‌های «لئوپارد ۲» ساخت این کشور را در اختیار اوکراین قرار داده و دو گردان مجهز به تانک در اوکراین تشکیل دهد.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا