آذربایجان شرقی

سروری، مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی شد/ باباپور: همیشه در حال اسباب‌کشی هستم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، حافظ باباپور، مدیرکل سابق بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بنده در خود این لیاقت را نمی‌بینم که درخور این تعاریف دوستان باشم. 

وی با بیان اینکه بنده معیار اصلی کارم را صداقت و اخلاق‌مداری گذاشته بودم، گفت: احترامی که به ارباب رجوع می‌گذارم، انگار به خودم گذاشته‌ام.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان با اشاره به فعالیت ۳۲ ساله خود، افزود: بنده ۲۷ سال فقط در سمت مدیریت بوده‌ام و شاید مدام در حال اسباب‌کشی به این شهر و آن شهر بوده‌ام ولی دوستان زیادی به دست آورده‌ام. 

وی خاطرنشان کرد: با مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان سبقه دوستی قبل از سال ۷۷ دارم و او سابقه و تجربه به مراتب بیشتر از من دارد و شکسته نفسی کرده و از سمت کشوری به این سمت آمده است. 

طبق دستور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کل کشور از زحمات حافظ باباپور که به مدت ۶ سال در سمت مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی و در حال حاضر بازنشسته شده است،  قدردانی شده و حجت‌الله سروری، رئیس سابق شرکت سازمان توسعه مسکن ایران به سمت جدید مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی رسید. البته مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان نیز در شرف بازنشستگی می‌باشد. 

گفتنی است، حافظ باباپور به عنوان مشاور اکبر نیکزاد، انتخاب شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا