اصفهان

سرپرست جدید فرمانداری خوانسار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خوانسار،  سید مسعود خاتمی، نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه فرماندار جدید خوانسار با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی روی کار آمد که مشکلات اقتصادی کشور سر به فلک کشیده بود، اظهار کرد: مردم به دلیل  فشار اقتصادی در رنج هستند  و لازم است با حرکت جهادی مشکلات رفع شود.  

وی با اشاره به اینکه خوانسار در چند سال قبل به لحاظ مدیریت سیاسی ضربه‌های زیادی دیده است، گفت: به دلیل نبود بخشدار در منطقه نابسمانی ایجاد شده است، شهر خوانسار باید وسعت پیدا کند و استانداری اصفهان در تدوین برنامه‌ها برای شهرستان خوانسار از نقطه نظرات کارشناسان خوانساری استفاده کند.

خاتمی با اشاره به کمبود ۵۰ نیروی کار در واحدهای صنعتی خوانسار، گفت: با فعال شدن شرکت‌های صنعتی بیکاری جوانان رفع خواهد شد، با جذب سرمایه گذار می‌توان از ظرفیت‌ شهرستان خوانسار به نحو مطلوب استفاده کرد.

در ادامه عباسعلی علی خاصی فرماندار خوانسار، اظهار کرد: قول می‌دهم جوانان انقلابی و متخصص و متعهد را در پست مدیریتی و فرمانداری انتخاب کنم، با کار کردن جهادی قول می‌دهد از دولت اسلامی شکل گرفته راضی شوید.

به گزارش برگزیده های ایران، در پایان این مراسم از تلاش‌های یک سال و شش ماهه محمود مسلم زاده قدردانی و عباسعلی علی‌خاصی به عنوان  فرماندار خوانسار معرفی شد.

 عباسعلی علی‌خاصی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است که از سوابق علی خاصی می‌توان به دبیر شورای شهر اصفهان، مدیریت پروژه‌های بازآفرینی در بافت فرسوده و تاریخی محلات شهر اصفهان، سوابق مدیریتی در شورای نگهبان استان، بازرسی فرمانداری اصفهان و فعالیت‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا