آذربایجان غربی

سرپرست دانشگاه ارومیه منصوب شد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ارومیه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی احمد علیجانپور را به عنوان «سرپرست دانشگاه ارومیه» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ارومیه» منصوب می‌شوید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر رحیم حب نقی رئیس سابق دانشگاه ارومیه قدردانی کرد.

خاطرنشان می‌شود احمد علیجانپور متولد۱۳۴۹  عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه ارومیه، تحصیلات متوسطه و دبیرستان را در تبریز، دوره کارشناسی را در دانشگاه گیلان و دوره کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه تهران سپری کرده است.

وی درسال ۱۳۸۰ به عنوان عضو هیات علمی با مرتبه استادیار در دانشگاه ارومیه شروع به کار کرده و از آن زمان مسئولیت‌های متعددی را در حوزه آموزش عالی استان تقبل نموده است که از جمله می‌توان به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، معاونت اداری و مالی دانشگاه و ریاست دانشکده منابع طبیعی اشاره کرد.

همچنین عضویت در کمسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه، نماینده وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در برخی از موسسات غیرانتفاعی استان، عضویت در شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان، عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه ارومیه و عضویت در شورای نظارت بر آموزش عالی استان را در کارنامه خود دارد. 

از عملکرد علمی و پژوهشی ایشان می‌توان به چاپ ۸۲ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی و فارسی، ۵۴ فقره مقاله چاپ شده در کنفرانس های داخلی و خارجی، ۴۸ فقره پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری ونهایتا اجرای ۱۲ فقره طرح پژوهشی داخلی و ارتباط با صنعت اشاره کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا