سمنان

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر معرفی شد

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ،سید محمد حسینی نژاد در آئین معارفه سرپرست برق مهدیشهر بیان کرد: خدمت به مردم نوعی عبادت محسوب می شود و رضایت مردم از عملکرد ما در عرصه خدمت رسانی، رضایت پروردگار متعال را دربردارد.

وی با اشاره به این که پیگیری سریع تقاضاها و مشکلات مردمی در حوزه ماموریت شرکت، یکی از اولویت های کاری است که مدیران می بایست به آن اهتمام نمایند گفت: رفع مشکلات متقاضیان و مشترکان برق در راستای ضوابط و مقررات جاری در کمترین زمان ممکن، داشتن سعه صدر در امور، تعامل با دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات به هنگام و شایسته، از دیگر اولویت های کاری به شمار می رود که می باید نسبت به آن توجه کافی و وافی صورت گیرد.

وی با عنوان این که تکمیل طرح کابلی کردن شبکه سیمی فشار ضعیف شهرستان مهدیشهر، یکی از انتظارات است اظهار کرد: طرح هوشمندسازی کنتورهای برق در راستای رویت پذیری و کنترل پذیری، یک اقدام ویژه دیگر است که باید ظرف مدت تعیین شده عملیاتی شود.

گفتنی است: در این مراسم، از تلاش و زحمات ارزشمند ۱۰ ساله “حسین حافظی” در طی تصدی مسئولیت مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر قدردانی به عمل آمده و حامد قانع به عنوان سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر معرفی شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا