اخبار ورزشی

سعیدی: اختلافات کمیسیون ورزشکاران ریشه‌دار نیست/اگر شبهه‌ای هست با گفت‌وگو حل می‌کنیم

به  گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران،کیکاووس سعیدی درباره مشخص شدن زمان برگزاری تاریخ انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت:‌ این انتخابات در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درمورد اینکه آیا اختلاف بین ورزشکاران در مورد کمیسیون ورزشکاران مدیریت شده است، پاسخ داد: این اختلاف ریشه دار نیست و اختلافی دیدگاهی در فرآیند انجام کار است اما اصل کار را همه پذیرفته‌اند و می‌دانند پس از اتمام دوره قبلی باید دوره دیگری شروع شود. کمیته ملی المپیک طبق آئین نامه، اساسنامه و تکالیف قانونی کار را جلو برد و هیچ خبطی به کار وارد نیست. در جای خودش باید درباه سلیقه و دیدگاه دوستان بحث شود.

وی افزود: دوستان نظرات سلیقه‌ای داشتند که دوره قبل هم اختلاف نظر بود و تعدادی هم استعفا داده بودند اما صالحی‌امیری با این موضوع موافقت نکرد. طبیعی است نمی‌توان همه اعضا را یک جا جمع کرد چون همین الان ۳ نفر از عزیزان در خارج از کشور هستند.

سعیدی درباره صحبت‌های حسن یزدانی و اینکه این موضوع توسط چه کسانی مدیریت شد، گفت: حسن یزدانی، گرایی و … عزیزان ما هستند و از سرمایه‌های ورزش قهرمانی. مسائل داخلی را با تفاهم حل می‌کنیم و مسیر گفت‌وگو باز است اما اگر شبهه‌ای هست می‌توانیم با گفت‌وگو حل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه حدادی گفته من نمی‌خواستم عمل کنم اما کمیته این موضوع را مطرح کرده و بعد هم به رسانه‌ها اعلام کرد، یادآور شد: تمام حمایت‌های مالی با درخواست فدراسیون ورزشی انجام می‌شود. کاراته درخواست کرد عباسعلی را برای درمان به آلمان اعزام کنیم که هماهنگی‌ها انجام شد. برای سهراب مرادی هم همین طور بود. برای حدادی هم اگر درخواستی از سوی فدراسیون واصل می‌شد در هیات اجرایی بررسی می‌کردیم. با یک حرف و نقل نمی‌توان به چیزی استناد کرد. ما از همه قهرمانان از جمله احسان حدادی حمایت حداکثری داشتیم که افتخارآفرینی کرده است. ما از هیچ حمایتی در چارچوب قوانین دریغ نمی‌کنیم.

دبیر کل کمیته درباره اینکه پس شما اظهارات حدادی را تکذیب می‌کنید، تصریح کرد: من این موضوع را الان می‌شنوم. امیدوارم خیر باشد.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره نامزدی‌اش برای سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: من کاندیدا نبودم و سوءتفاهم پیش آمد. اعتقاد دارم دبیر کل کمیته وظیفه حمایتی و نظارتی دارد. این فرصت را برای دوستان عزیزی که وقت دارند بدهیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا