اخبار روز

سعیدی: امیدوارم طلسم حضور تیم امید در المپیک شکسته شود/کمیسیون ورزشکاران ماموریت خود را انجام داده

به گزارش برگزیده های ایران، کیکاووس سعیدی درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران، عنوان کرد: ۱۲ آبان دوره ۴ ساله کمیسیون به پایان می‌رسد و طبق آیین‌نامه این کمیسیون برای تعیین ۱۵ نفر عضو در حال بررسی هستیم. شرایط برای ثبت‌نام متقاضیان فراهم شد و ۵۶ نفر از قهرمانان آمادگی خود را اعلام کردند. ۲۱ آبان ماه نیز انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار می‌شود. این کمیسیون یکی از کمیسیون‌های مهم کمیته ملی المپیک است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اینکه کمیسیون قبل جدل‌های زیادی داشت، گفت: هر ۱۸ کمیسیون کمیته فعال هستند و بالغ بر ۲۰۰ نفر از متخصصان در کمیسیون‌ها فعالیت دارند. کمیسیون ورزشکاران هم ماموریت خود را انجام داده و امیدواریم کمیسیون جدید هم این راه را ادامه دهد و اثربخشی خوبی داشته باشد به خصوص اینکه این کمیسیون نقش مشورتی برای انتقال مشکلات ورزشکاران دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره راهیابی تیم ملی فوتبال امید به مرحله نهایی زیر ۲۳ سال آسیا، گفت: ما در ادوار گذشته بدشانسی‌هایی داشتیم، امیدواریم روند موفقیت ادامه یابد و طلسم شکسته شود تا تیم امید با قابلیت خوب و شایستگی‌هایی که دارد در المپیک آتی شرکت کند.

سعیدی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد درباره انتخاب فخری برای سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲، خاطرنشان کرد: روز گذشته در هیات اجرایی همه به برای انتخاب او به اجماع رسیدیم. او توانایی لازم و تجربه کافی را دارد. فخری معاون کاروان ایران در المپیک توکیو بود و در کنار سجادی فعالیت کرده است. امیدواریم برای بازی‌های آسیایی هانگژو بتوانیم دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا