سیاسی

سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد

سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور وی در میان مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: دولت قبل به دور از فضای جامعه مسائل را دنبال می‌کرد که این مسأله موجبات دلخوری و ناراحتی مردم را فراهم کرده بود و حضور مقامات اجرایی در این دولت در میان مردم موجی از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بجنورد مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به همین حضور یا عدم حضور مسئولان در بطن جامعه است که صرف خود حضور و شنیدن مشکلات مردم و آشنایی بدون واسطه با این مسائل بخشی از مشکل را حل می‌کند.

پاکمهر خاطرنشان کرد: حضور مقامات ارشد اجرایی در میان مردم باعث می‌شود تا بدون هیچ واسطه‌ای در جریان مشکلات قرار بگیرند و بتوانند با داشتن تصویر دقیقی از جامعه تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که به دست من رسیده اقدامات خوبی در همین مدت کوتاه از سوی دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد و همچنین رفع مشکلات مردم آغاز شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مردم نتیجه این پیگیری‌ها را حس کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا