لرستان

سفر رئیس جمهور به لرستان ۱۸۰ مصوبه داشت/ احداث چندین هزار شغل با اجرای مگاپروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، فرهاد زیویار در حاشیه برنامه ملاقات عمومی با اشاره به بازدید ودیدارهای مردمی رئیس جمهور از لرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات و درخواست های متعدد مردم از ریاست محترم جمهور چنانچه به سامانه سامد مراجعه نمائیم مشاهده می شود که تا کنون حدود ۹۷ هزار درخواست رسیدگی به مشکلات ثبت شده است. 

زیویار خاطرنشان کرد: عمده این درخواست ها بحث اشتغال، استمداد بیماران  صعب العلاج، مسائل مالی، درخواست مسکن و موارد دیگری بوده که قابل پیگیری هستند.

استاندار لرستان افزود: با هدف پیگیری درخواست های مردمی و رسیدگی به مشکلات، امروز جلسه‌ای با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و از نزدیک مشکلات و مسائل مردم بررسی و مورد رسیدگی  قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در جریان سفر ریاست جمهوری بیش از ۱۸۰ مصوبه داشته‌ایم، افزود: برخی از این مصوبه ها به صورت غیر مستقیم با مشکلات مردم در ارتباط هستند که با اجرایی شدن مگا پروژه‌هایی همچون ساخت سد معشوره و احداث راه آهن  چند هزار شغل جدید ایجاد شده و بخشی از این مشکلات حل خواهد شد.

زیویار افزود: مسائل و مشکلات استان فراتر از اهداف کوتاه مدت است و برنامه‌های کوتاه مدت ما استارت این پروژه ها و حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا