گلستان

سفر رئیس جمهور به گلستان باید منجر به جهش بخش کشاورزی شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در دیدار با مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی در استان اظهار کرد: کشاورزی مزیت اصلی گلستان است و توسعه آن در استان مورد تاکید ریاست جمهوری هم هست.

وی با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری کشاورزی را ارتقا می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور به استان باید با احصا موارد و اولویت‌ها در حوزه کشاورزی، از این فرصت استفاده لازم را ببریم و بتوانیم با همراهی دکتر رئیسی و هیات وزیران جهشی را در حوزه کشاورزی استان ایجاد کنیم.

* توجه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی زمینه بهره‌وری حداکثری در استان میسر می‌سازد

استاندار گلستان گفت: توجه ویژه به مدیریت منابع آب در حوزه کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین نیروهای خلاق و توانمند می‌تواند زمینه بهره‌وری حداکثری در استان را میسر سازد.

زنگانه خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع عمومی، دولتی و بودجه‌ای باید با همراهی بخش خصوصی و تعاونی زمینه جهش تولید و جهش اقتصادی استان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: تمامی بخش‌ها چشم‌انداز اقدامات خود را با توجه به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ارائه و البته وضعیت خود کمّی خود را در برنامه ششم توسعه اعلام کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا