هرمزگان

سفر معاون وزیر بهداشت به مناطق زلزله‌زده هرمزگان

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، کمال حیدری معاون بهداشتی وزارت بهداشت و درمان امروز در سفر به استان هرمزگان از مناطق زلزله‌زده فین در شمال بندرعباس بازدید و خدمات ارائه شده در این منطقه به مردم را مورد بررسی قرار داد.

دیدار با استاندار هرمزگان

کمال حیدری صبح امروز ابتدا با استاندار هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر تقویت زیرساخت‌های بهداشتی استان، تقویت پایگاههای بهداشتی مرزی و تسریع در تکمیل مراکز در حال ساخت تاکید کرد و همچنین خواستار اختصاص اعتبار به منظور تجهیز آزمایشگاه جامع بهداشت استان شد.

بازدید معاون وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت فین

کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی دکتر حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و سایر مسئولین، نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را توسط تیم بهداشتی مرکز در منطقه زلزله زده فین ارزیابی نمودند و با اعضای تیم سلامت و شورای شهر منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

بازدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای زلزله‌زده رضوان

کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت به همراه دکترمحمداسماعیل مطلق رئیس دفتر کاهش خطر بلایای وزارت بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت رضوان و روند ارائه خدمات در این مرکز نیز بازدید کرد.

 

معاون بهداشت وزارت بهداشت همچنین در سفر به هرمزگان از مرکز تجمیعی واکسیناسیون سه راه جهانبار بندرعباس و آزمایشگاه قطب منطقه‌ای تشخیص اچ آی وی هرمزگان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا