سمنان

سفر ۲ روزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ایران به سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز با استقبال علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان وارد سمنان شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نخستین روز از سفر دوروزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی ضمن بازدید از یک واحد کارتن‌سازی به مشکلات صنعتگران رسیدگی و روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی را بررسی می‌کند.

رسولیان با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از یک طرح صنعتی فولاد بازدید می‌کند و در جریان روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی قرار می‌گیرد.

معاون وزیر صمت در ادامه نخستین روز سفر دوروزه خود به استان سمنان، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر وی دیدار می‌کند.

سپس، رسولیان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در استانداری دیدار و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت و سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی سمنان، طرح توسعه‌ای یک شرکت تولیدی را کلنگ‌زنی و یک واحد صنعتی کابل در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از شرکت درین ریس بازدید می‌کند و سپس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح در ریس حضور به هم می‌رساند.

وی در ادامه، پس از بازدید از یک شرکت صنعتی با حضور در مرکز خدمات فن آوری کسب و کار، شرکت تحقیق و توسعه افرا را افتتاح می‌کند.

رسولیان در نخستین روز از سفر خود به استان سمنان، از واحد تولیدی و صنعتی عقاب افشان و زیرمجموعه‌های آن واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در دومین روز سفر خود به استان سمنان ابتدا از یک شرکت صنایع چوب و سپس پروژه پست برق شهرک صنعتی دامغان بازدید می‌کند.

رسولیان در ادامه حضور در شرق استان سمنان جهت رسیدگی به مشکلات حوزه صنعت از یک طرح صنعتی و بررسی روند اجرای پروژه عمرانی شبکه آب شهرک صنعتی دامغان بازدید خواهد کرد.

حضور در شهرک صنعتی شاهرود و بازدید از شرکت سیم و کابل مغان و طرح صنعتی ذوب آهن شاهرود و فاز توسعه این شهرک و بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی آن از برنامه‌های پایانی سفر معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان سمنان است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا