Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سلاح جدید چین، آمریکا را به دردسر می‌اندازد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

سلاح جدید چین، آمریکا را به دردسر می‌اندازد

سلاح جدید چین، آمریکا را به دردسر می‌اندازد

نشریه ساوت چاینا مورنینگ پست در گزارشی به نقل از کارشناسان چینی حوزه امور تایوان نوشته است: ارتش چین باید تمرین‌های مسدودسازی اطراف تایوان انجام دهد و از هوش مصنوعی برای جلوگیری از دخالت آمریکا استفاده کند.

نی یونگجی معاون مؤسسه شانگهای در مطالعات تایوان در این باره می‌گوید: ارتش باید تمرین‌های مسدودسازی اطراف جزیره انجام دهد و با کمک فناوری هوش مصنوعی از دخالت آمریکا و نیروهای استقلال طلب تایوان جلوگیری کند.

به گفته او ارتش چین ایده «بازداری هوشمند» را بررسی کرده است. یونگجی این اظهارات را در مقاله‌ای بیان کرده که به تازگی منتشر شده است.

این کارشناس معتقد است ارتش چین با استفاده از مهارت‌های خود در هوش مصنوعی، ابر رایانشی، داده‌های کلان، حملات و دفاع سایبری و همچنین تجهیزات بی سرنشین می‌تواند به رهبر جنگ افزارهای هوشمند جهان در آینده تبدیل شود.

ارتش چین از هوش مصنوعی برای شبیه سازی بازی‌های جنگی برای عملیات‌های تهاجمی علیه و همچنین شناسایی زیردریایی‌ها استفاده کرده است.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا