مرکزی

سلام دانش‌آموزان استان مرکزی به کلاس‌های حضوری مدارس از فردا

بهرام حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش مدارس به صورت حضوری  از آذرماه بازگشایی خواهند شد و بازگشایی مدارس در استان نیز با تبعیت از وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا کلاس‌های حضوری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل وآموزش در بستر فضای مجازی دنبال شد که بعد از وقفه‌ای حدودا دو ساله از اول آذرماه شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول از اول آذرماه در کلاس حاضر خواهند شد، گفت:  به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش‌آموزان کلاس‌های ۲۶ نفره به ۲ گروه و کلاس‌های ۳۶ نفره برای حضور در مدارس به سه گروه تقسیم خواهند شد و بر این اساس ۵۰ درصد دانش‌آموزان از فردا یک روز در میان در مدارس حضور یافته و مابقی به‌صورت برخط و غیرحضوری در کلاس‌های آموزش و پرورش استان حضور می‌یابند.

 حسین ‌آبادی گفت: از دانش‌آموزان خواهش داریم در زمان حضور در کلاس‌ پروتکل‌ها را رعایت کنند و همکاری لازم را به عمل آورند، البته هیچ مدرسه‌ای مجاز به ۱۰۰ درصد مجازی بودن فعالیت نیست که باید مدنظر مدارس قرار گیرد.

وی بیان داشت: از نیمه ماه جاری کلاس‌های درس در مدارس روستایی و هنرستان‌ها و پایه دوم متوسطه به‌صورت حضوری بوده که این بازگشایی با تصمیم ستاد کرونا بوده و بدون هماهنگی نبوده است. 

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا