آذربایجان شرقی

سلمانیان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی شد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی “جهانبخش سلمانیان” را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب کرد.

در حکم عابدین خرم خطاب به سلمانیان آمده است:

نظر به تجربه، تعهد، دانش و سوابق جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب می شوید. توفیق روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های “دولت مردمی برای ایرانی قوی” از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

جهانبخش سلمانیان متولد ۱۳۶۳ در تبریز، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است و از جمله سوابق وی می‌توان به مشاور مدیرکل و رئیس امور شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مشاور نائب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، مشاور عالی فراکسیون راهبردی مجلس، عضو گروه مشاوران جوان استاندار و فعال جنبش دانشجویی اشاره کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در حکمی جداگانه از خدمات دکتر “حمیدرضا قاسم زاده”، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع استانداری قدردانی کرد.

دربخشی از این حکم آمده است: ضمن قدردانی از تلاش های موثرتان در طول خدمت در استانداری آذربایجان شرقی، علی‌رغم میل باطنی با اتمام ماموریت شما موافقت می شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا