البرز

سند توسعه استان البرز اقناع‌سازی نشده است

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه موارد مهمی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: استان نیازمند برنامه جامع و عملیاتی برای توسعه است.

استاندار البرز افزود: تدوین این برنامه در البرز از سوی سازمان برنامه استان در سال ۹۱ در دستور کار قرار گرفته و طی سال های بعد مورد بازنگری قرار گرفته و در نهایت در سال ۹۹ با رفع اشکالاتی به اقتضای زمان، تصویب شده است.

عبداللهی اظهار کرد: علی رغم تلاش‌های خوبی که در این راستا صورت گرفته در جلسات مختلف با توجه به نظرات مطرح شده از سوی مدیران، معتمدان شهری و… در خصوص این سند اقناع سازی نشده است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس برنامه‌های استان در ابعاد مختلف با تبعیت از این سند پیش می‌رود، یادآور شد: در جلسات آتی در مباحث مختلف بازنگری با بهره گیری از خرد جمعی صورت می‌گیرد.

به گفته استاندار البرز باید به گونه ای اقناع سازی شود که مجموعه مسؤولان استان بر روی سند توسعه استان اتفاق نظر داشته باشند و برای اجرا و تحقق آن با اطمینان، همراهی کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مقرر شد دانشگاه های استان و بویژه دانشگاه خوارزمی در این موضوع به مشاور کمک کنند و به جمع بندی جامعی برسیم، تصریح کرد: با اطمینان خاطر از سند، باید با تلاش شبانه روزی و در نهایت انسجام و اتحاد به توسعه علمی استان بپردازیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا