Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سند «گردشگری مقاومت» در کرمان رونمایی می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
کرمان

سند «گردشگری مقاومت» در کرمان رونمایی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، فریدون فعالی اظهار داشت: در حال حاضر سند گردشگری مقاومت با همکاری اتاق بازرگانی کرمان در حال تدوین است تا براساس آن اقدام به توسعه و ترویج این نوع از گردشگری شود.

مدیر‌کل میراث ‌فرهنگی استان کرمان با تاکید بر اینکه سند گردشگری مقاومت یک راهبرد عملیاتی برای توسعه گردشگری منطقه خواهد بود، افزود: براساس این سند سایر بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری به ویژه حوزه صنایع‌دستی تقویت می‌شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر طراحی و ساخت انگشترهای مشابه انگشتر سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یا مزین به تمثال آن شهید بزرگوار توسط هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان در مرحله طراحی و ساخت قرار دارد.

مدیر‌کل میراث ‌فرهنگی استان کرمان با اشاره به اینکه باید نشانه‌ها و المان‌هایی از سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی تهیه و تولید شود، بیان کرد: این المان‌ها می‌توانند به یک برند برای گردشگری استان کرمان تبدیل شوند.

فعالی با بیان اینکه در سند گردشگری مقاومت مسیرهای زیارتی مختلفی برای زائران سردار شهید حاح قاسم سلیمانی تعریف خواهد شد عنوان کرد: یکی از این مسیرها زادگاه سردار دل‌ها در روستای قنات ملک شهرستان رابر است.»

وی با تاکید براینکه با حضور وزیر میراث‌فرهنگی از سند گردشگری مقاومت رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این سند می‌تواند راهبردی برای توسعه گردشگری استان کرمان در همه زمینه‌ها باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا