اخبار ورزشی

سهرابیان: از مردم عذرخواهی می‌کنم/ دختران و پسرانم کم‌فروشی نکردند

سهرابیان: از مردم عذرخواهی می‌کنم/ دختران و پسرانم کم‌فروشی نکردند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، فینال رقابت‌های آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با حضور ۸ قایقران ایرانی در ۶ ماده برگزار شد و در پایان ملی‌پوشان کشورمان با کسب دو مدال برنز و دو عنوان هفتمی و پنجمی به کار خود پایان دادند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ضمن عذرخواهی از مردم اظهار داشت: شرمنده مردم عزیز ایران هستم و بابت نتایجی به‌دست آمده عذرخواهی می‌کنم، اما دختران و پسران من تمام تلاش خود را کردند و کم‌فروشی نکردند و باعث افتخار هستند. به همان‌اندازه که کسب مدال‌شان برایم ارزشمند است، تلاش‌شان برای رسیدن به مدال هم برایم ارزشمند بود. شاید انتظارات من بیش از حد بود.

وی افزود: از تمام مربیان و ورزشکارانی که ۵ سال تمام زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم که با کمبودهای فدراسیون مدارا کردند و خود را به اینجا رساندند. رقبای ورزشکارانم ضعیف نبودند و کسانی بودند که در فینال A المپیک حضور داشتند و بر سکوی قهرمانی جهان ایستاده بودند. البته با توجه به تلاش بچه‌ها که با رکوردهای خوب توام بود، نمایندگان ما عالی بودند و امیدوارم فردا نتایج خوبی کسب کنند.

سهرابیان ادامه داد: باز هم از مردم عزیزم و معدود کسانی که از فدراسیون قایقرانی حمایت کردند، عذرخواهی می‌کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به حضور رکسانا رازقیان در فینال اسلالوم و نتایج مورد انتظار از او گفت: در اسلالوم و آب‌های خروشان تاکنون به مدارج بالا نرسیده‌ایم. خوشبختانه رکوردهای رازقیان بسیار خوب است و رنکینک خوبی هم نسبت به گذشته این رشته در ایران دارد. امیدورام تلاش‌هایش به نتیجه برسد. البته کشورهای چین، چین تایپه، تایلند و ژاپن کشورهایی هستند که در این ماده در دوره‌های گذشته المپیکی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این کشورها  اردوهای بلند مدت اروپایی با مربیان بسیار مجرب دنیا برگزار می‌کنند. امیدوارم رازقیان هم با توجه به تمرین و در کنار آن ادامه تحصیل در فرانسه، بهترین نتایج را کسب کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا