اخبار ورزشی

سهرابی: خیلی زجر کشیدم که در ۱۹ سالگی مدال جهانی بگیرم/ به مادر و پدرم گفته بودم نگران نباشند

سهرابی: خیلی زجر کشیدم که در ۱۹ سالگی مدال جهانی بگیرم/ به مادر و پدرم گفته بودم نگران نباشند

– اخبار ورزشی –

دانیال سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره مسابقه انتخابی درون اردویی اخیرش با سجاد ایمن‌طلب اظهار داشت: این چند وقت چندین مسابقه متوالی را پشت سر گذاشتم، به هرحال آخرش خوب تمام شد و توانستم در این کشتی به برد رسیده و صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

وی در رابطه با اینکه از قبل هم فکرش را می‌کرد که این انتخابی را به سود خود تمام کند، گفت: پدر و مادرم استرس این انتخابی را داشتند، پدرم در روز مسابقه همراهی‌ام کرد، اما من از قبل گفته بودم نگران نباشید، می‌برم.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی: تیلور و باروز قهرمانانی خسته‌ هستند

 

این کشتی‌گیر ۱۹ ساله خوزستانی درباره اینکه آقا قول مدال جهانی هم به پدر و مادرش داده است، گفت: ابتدا باید به دوبنده تیم ملی می‌رسیدم، اما از آن مهم‌تر، کسب مدال است. من همه این زجرها را کشیدم که در ۱۹ سالگی مدال جهانی بگیرم.

وی در مورد اینکه در سال پیش از المپیک، از وزن المپیکی ۶۷ کیلو به ۷۲ کیلو رفته و ملی‌پوش شده است، درباره آینده کشتی‌اش تصریح کرد: برای المپیک دباره به ۶۷ کیلو برمی‌گردم. الان هم خوب است که برای ۷۲ کیلوگرم وزن کم نمی‌کنم، هرچند در ۶۷ کیلو هم که وزن کم می‌کردم، باز می‌توانستم خوب کشتی بگیرم و مشکلی نداشتم.

عضو تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم درخصوص مبارزه با سجاد ایمن‌طلب گفت: کشتی پربرخوردی بود، ما با هم رفیق بودیم اما در این مسابقه باید برای دوبنده تیم ملی رقابت می‌کردیم. وقتی روی تشک می‌روم برایم فرقی نمی‌کند باید با کدام کشتی‌گیر مبارزه کنم، قهرمان المپیک است یا قهرمان کشور، در عین حال که به همه احترام می‌گذارم، ولی همیشه به دنبال برد هستم. حالا باید به فکر بالا بردن پرچم کشور در مسابقات جهانی باشم.

دانیال سهرابی در خاتمه درباره تمریناتش در اردوی جاری تیم ملی گفت: باتوجه به اینکه انتخابی داشتم، چند روز اول تمرین سبک در برنامه‌ام هست، اما در روزهای آینده مثل سایر اردونشینان تمرینات سنگین را انجام می‌دهم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا