چهارمحال و بختیاری

سهمیه‌ تسهیلات و اعتبارات باید به صورت عادلانه بین شهرستان‌ها تقسیم شود

سهمیه‌ تسهیلات و اعتبارات باید به صورت عادلانه بین شهرستان‌ها تقسیم شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک های استان گفت: با همت و تلاش مسؤولان و مردم نرخ بیکاری بر اساس آمار رسمی طی ۲ سال گذشته هشت پله صعود داشته است.

وی افزود: پروژه‌های متوقف و نیمه فعال چهارمحال و بختیاری با تهاتر، مسئولیت اجتماعی و دیگر اعتبارات فعال شده و برخی تکمیل و برخی در حال انجام است.

حیدری اضافه کرد: امسال باید به صورت دقیق و مستمر تسهیلات تبصره ۱۸ که در خصوص اشتغال است بررسی و هر دستگاه متقاضیان را به بانک‌های عامل معرفی کنند.

وی بیان کرد: شرایط متقاضیان تسهیلات تبصره ۱۸ باید به صورت دقیق بررسی و سپس به بانک‌ها معرفی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سهمیه‌ تسهیلات و اعتبارات باید به صورت عادلانه بین شهرستان‌ها تقسیم شود تا شاهد رشد و ایجاد اشتغال در همه نقاط استان باشیم.

وی تاکید کرد: با جابه‌جایی برخی مدیران بانکی باید شاهد تحولات باشیم و تسهیلات مسکن، ازدواج و اشتغال به سرعت پیگیری و به متقاضیان پرداخت شود.

حیدری اضافه کرد: کمیته‌ای سه جانبه با حضور معاون امور اقتصادی استانداری، رئیس اقتصاد و دارایی و رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی این استان تشکیل شود و عملکرد بانک‌ها را به روز بررسی و پیگیری کنند.

مشاغل خانگی سبب رونق اقتصادی می‌شود

وی با اشاره به اهمیت ایجاد مشاغل خانگی یادآور شد: باید شرایط مناسبی برای ایجاد مشاغل خانگی فراهم کرد زیرا این‌گونه اشتغال‌ها باعث رونق اقتصادی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در پرداخت تسهیلات زندانیان که قشر آسیب‌پذیر هستند نباید کوچکترین تعللی ایجاد شود.

وی گفت: در خصوص ضمانت‌های تسهیلات نباید خیلی سخت‌گیری شود و بانک‌ها کمک کنند با تسهیل شرایط خدمت به مردم بیشتر شود زیرا این موجب امیدآفرینی می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: موانع تسهیلات سربازان، بیماران صعب‌العلاج، سفر ریاست‌جمهوری، خشکسالی و سیل مرتفع و با سرعت به متقاضیان پرداخت شود.

در برگزاری جشن‌های دهه فجر همه دستگاه‌ها همکاری کنند

وی افزود: جشن ملی دهه فجر باید با همکاری تمام دستگاه‌ها برگزار شود و همه در این خصوص مشارکت و برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در راستای امیدآفرینی و تقویت مهارت به همه فرمانداران برای ایجاد بازارچه‌ صنایع دستی با قیمت مناسب و دیگر کالاهای مصرفی دستورات لازم داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری باید حساب‌های بانکی خود را در این استان ایجاد کنند زیرا با سرمایه این مردم کارهایشان جلو برده می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا