اصفهان

سهمیه سنگ آهن شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه متافو اظهار داشت: ذوب‌آهن اصفهان با تولید انواع محصولات استاندارد در کنار تامین نیاز داخل، از محل ارز حاصل از صادرات نیز یاری‌رسان کشور است که این رویکرد ارزشمند شایسته تقدیر است.

وی افزود : در دوره قبل سهمیه مواد اولیه ذوب‌آهن به میزان یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن مطرح شد که محقق نشد و لذا نیاز است این موضوع از طریق نمایندگان مجلس اصفهان پیگیری شود و ما نیز پیگیر این مصوبه هستیم.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: بنیان گذاران ذوب آهن اصفهان دور اندیشانه معادن را در کنار این کارخانه لحاظ کرده بودند اما با جدا شدن معادن این کارخانه دچار مشکل تامین مواد اولیه شده و لذا نیاز است مسؤولان نگاه ویژه نسبت ذوب آهن که از سهمیه مواد اولیه و یارانه انرژی برخوردار نیست،داشته باشند.

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه به تولید ریل در ذوب‌آهن اصفهان پرداخت و اظهار داشت: بنده تولید این محصول استراتژیک را در ذوب‌آهن از نزدیک مشاهده کردم و به عنوان یک ایرانی به این تولید افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد : در گذشته وارد کننده ریل بودیم اما کارگران پرتلاش ذوب‌آهنی خودکفایی را در تولید این محصول به ایرانیان هدیه کردند.

میرتاج‌الدینی گفت : ذوب‌آهن اصفهان آمادگی خودش را برای تامین کل نیاز داخل اعلام نموده است و ما نیز پشتیبان تولید ملی هستیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا