چهارمحال و بختیاری

سهم شهرداری شهرکرد از فروش زمین‌ها پرداخت خواهد شد

سهم شهرداری شهرکرد از فروش زمین‌ها پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، حسینعلی مقصودی در یکصد و شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: محله میرآباد شهرکرد به‌لحاظ قانونی تحویل شهرداری شده و در ازای آن، بدهی اداره‌کل راه و شهرسازی به شهرداری پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: سهم ۱۰ درصد شهرداری شهرکرد از فروش زمین‌ها و املاک دولتی به‌طور کامل محاسبه و در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: به‌تازگی ۳۰۰ تن قیر رایگان از محل بازآفرینی شهری برای توسعه فضاهای شهری مرکز چهارمحال و بختیاری به شهرداری شهرکرد اختصاص داده شده است.

مقصودی به درخواست برخی اصناف برای دریافت زمین به‌منظور فعالیت متمرکز در یک مکان اشاره کرد و گفت: به لحاظ فنی و اصولی باید تمامی درخواست‌های اصناف مختلف، مبنی بر دریافت زمین برای هر گروهی از کسب و کار از طریق شهرداری انجام شود.

وی یادآور شد: اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مسائل مرتبط با توسعه شهرکرد به‌عنوان مرکز استان را با اولویت و در سطح گسترده مطرح، پیگیری و اجرایی می‌کند.

مقصودی اظهار داشت: نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف با مجموعه مدیریت شهری در شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی به‌ویژه در شهرکرد به‌عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری باعث تسریع در روند شناسایی و رفع مشکلات شهروندان در بخش‌های مختلف می‌شود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا