خراسان رضوی

سه نمایشگاه صنعتی و معدنی در قلب اقتصادی شرق کشور افتتاح می‌شود

سه نمایشگاه صنعتی و معدنی در قلب اقتصادی شرق کشور افتتاح می‌شود

به گزارش برگزیده از خراسان، سیدعلیرضا صدرزاده در گفتگویی با بیان اینکه مشهد مقدس، قلب اقتصادی شرق کشور محسوب می‌شود، اظهارکرد: براساس همین اهمیت و جایگاه، برگزاری سه‌نمایشگاه صنعتی و معدنی شامل «بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و اتوماسیون صنعتی»، «شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، ماشین‌‎آلات معدنی، فلزات، فولاد، متالورژی» و «هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی» به صورت همزمان در دستورکار قرار گرفته است.

صدرزاده گفت: این نمایشگاه‌ها، امروز، سه‌شنبه، ۳۱ تیرماه، فعالیت خود را با حضور مسئولان استانی و شهری آغاز می‌کند و تا و سه‌شنبه، ۳ مردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برپاست.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی و مجری نمایشگاه‌های مذکور با بیان اینکه ۱۶۰ شرکت توانمند ایرانی و نمایندگان ۵ کشور خارجی از کشورهای چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا و آلمان آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند، افزود: در بخش مشارکت‌کنندگان داخلی قریب به ۵۵درصد مشارکت کنندگان از استان خراسان و ۴۵ درصد از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، فارس، کرمان، یزد و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

صدرزاده تصریح کرد: مراسم اختتامیه رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی که از ابتدای سالجاری در واحدهای فولادی و معدنی کشور در حال برگزاری بوده با انتخاب طرح های برگزیده همزمان با نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه، همه‌روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

صدرزاده افزود: با توجه به آغاز سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از معادن بزرگ در افغانستان و نیازهای فنی و تکنیکی، همچنین ماشین‌آلات معدنی این کشور و براساس هماهنگی به عمل آمده و دعوت صورت پذیرفته، هیات‌های تخصصی از بهره‌برداران معادن افغانستان در ایام برگزاری نمایشگاه از این نمایشگاه بازدید خواهند نمود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا