کرمانشاه

سوءمدیریت‌ها، حرکت توسعه کرمانشاه را کند کرده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی دکتر محمد رشیدی با مجموعه اعضای دانشگاه صنعتی کرمانشاه با هدف تعامل در راستای بررسی و ارائه راهکارهای توسعه استان، صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اعضای حاضر در جلسه نکاتی را در خصوص دغدغه‌ها، مشکلات دانشگاه‌ها و استان بیان کردند و در ادامه به تشریح راهکارهایی در راستای توسعه استان پرداختند.

در ادامه این نشست، دکتر محمد رشیدی با ابراز خرسندی از مطالبه‌گری اعضاء فرهیخته دانشگاه، با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت از دیرباز به عنوان مقوله‌ای مهم مورد توجه افراد هر جامعه‌ای بوده است، اظهار داشت: سرعت توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای متغیر است که متأسفانه در استان ما با توجه به شرایط تحریم‌ها و سوءمدیریت‌ها، سرعت توسعه و پیشرفت با وجود پتانسیل و ظرفیت‌های خوب استان بسیار کند بوده که امید می‌رود با وجود نمایندگان و مسؤولین جوان و انقلابی این دوره شاهد ارتقا و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که می‌فرمایند «امروزه ما به جوانان انقلابی بومی نیاز داریم»، تأکید کرد: تمام تلاش ما در مجلس شورای اسلامی این است که مدیرانی بومی و دلسوز از جنس خود مردم استان که شناخت درستی از دغدغه‌ها و مشکلات استان دارند را بر سرکار بیاوریم که از این طریق بتوانیم بهتر و دلسوزانه تر شرایط را مدیریت کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه، نمایندگان مجلس را وکیل مردم معرفی کرد و افزود: نمایندگان هر استانی در قبال مردم وظیفه دارند و باید مطالبه‌گر حق مردم در مجلس باشند و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند

رشیدی در خصوص تخصیص بودجه و اعتبارات استان نیز، یادآور شد: در این خصوص با طراحی زیر ساخت‌های مناسب، اعتبارات را افزایش داده‌ایم.

وی به عنوان نکته پایانی از تمامی مسؤولین، اساتید و یاوران علمی خواست که با مشارکت دلسوزانه، نمایندگان را در تحقق اهداف پویای استان یاری دهند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا