آذربایجان شرقی

سولدو:نیامده ایم مقابل پرسپولیس شکست بخوریم/تراکتور تقویت هم شود در این فصل به روزهای خوبش برنمی گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، زونیمیر سولدو درنشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌‌ آن چیزی که میتوان درباره بازی فردا گفت طبق جدول پرسپولیس مدعی این مسابقه است. تراکتور در چند هفته اخیر نتایج خوبی نداشته و تلاش می کنیم وضعیت به حالت بهتری بازگردد. روی تیم کار می کنیم و هر مسابقه حالت خاص خودش را دارد. 

وی افزود: فردا دنبال خوب بازی کردن در تهران هستیم و می‌خواهیم امتیاز بگیریم تا تیم از وضعیت هفته‌های اخیر خود بیرون بیاید. 

سرمربی تراکتور در مورد آخرین وضعیت محمدرضا اخباری عنوان کرد:‌ وی در هفته گذشته با ما تمرین کرد شرایطش به نسبت بد نیست اما باید با اخباری صحبت کنم تا آمادگی روحی و روانی‌اش را هم ببینم. اگر آمادگی داشته باشد به احتمال زیاد بازی خواهد کرد. هرچند به دلیل تجربه‌اش و اینکه یکی از بزرگترهای تراکتور است حضورش در زمین می‌تواند خیلی مثمن ثمر باشد. منتظریم ببینیم فردا چه شرایطی پیش می‌آید.

سولدو در مورد اینکه ظاهراً باشگاه تراکتور به این مربی به بازی فردا مقابل پرسپولیس اولتیماتوم داده است، عنوان کرد: (در این لحظه مدیر رسانه تراکتور اعلام کرد اولتیماتومی برای سولدو در کار نبوده است)‌ وقتی وضعیت تراکتور را دیدم و به این تیم آمدم با مدیریت باشگاه صحبت کردم و گفتم این تیم امسال شرایط خیلی سختی خواهد داشت. وقتی وضعیت بازیکنان را در چند روز اول حضورم دیدم و از آنها شناخت پیدا کردم فهمیدم تراکتور فصل را خوب شروع نکرده است. این تیم تغییرات زیادی در سرمربی داشته و خودتان می‌دانید بازیکنان ارزشمند زیادی را از دست داده است.

سرمربی تراکتور گفت: در کل سازمان تراکتور به هم ریخته و از من خواستند تمام تلاشم را به کار بگیریم تا تیم را به ثبات بهتری برسانم هرچند در دیدارهای اخیر نتایج خوبی نداشته‌ایم اما مشکلات بیش از حد بوده است. به مدیران باشگاه گفتم فصل خیلی سختی در انتظار تراکتور است. در ضمن این تیم باید تقویت شود که امیدواریم در نیم فصل این کار انجام شود.  یکی از مشکلات ما مصدومیت برخی نفرات اصلی تراکتور است که نتوانستند به بازی‌ها برسند. مشکل دیگری که البته برای همه تیم‌ها وجود دارد این است که باید هر ۴-۵ روز بازی کنیم. شرایط آب و هوایی تبریز هم کار را برای ما خیلی سخت کرده است اما تلاش می‌کنیم تراکتور را از این وضعیت دربیاوریم.

سولدو در مورد اینکه آیا تیمش مقابل پرسپولیس برای برد بازی می‌کند یا به فکر مساوی خواهد بود، عنوان کرد: مسلماً فردا تراکتور بازی خوبی انجام می‌دهد. تراکتور تیم خیلی خوبی با تماشاگران زیاد است، نیرویی که پشت این تیم است یار دوازدهم تراکتور محسوب می‌شود و امیدوارم مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام بدهیم. خیلی سخت است پیش‌بینی کنم دیدار فردا به چه نحوی خواهد شد اما نیامده‌ایم که بگوییم این مسابقه را از دست می‌دهیم دنبال کسب امتیاز در تهران هستیم و بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.

وی در خصوص برنامه‌هایش برای تقویت تراکتور در نیم‌فصل پاسخ داد: همه شما خبرنگاران،کارشناس فوتبال هستید و می‌دانید الان زمانی است که بازیکن خوب به سختی پیدا می‌شود. در این مدت من و همکارانم به همراه باشگاه خیلی تلاش کردیم تا بازیکنان خوبی پیدا کنیم. این نفرات تحت قرارداد بازیکنان خودشان هستند و افرادی هم که بیرون هستند یا آسیب‌ دیده‌ هستند یا مشکلاتی دارند که ۶-۷ ماه است با تیمی تمرین نکرده‌اند. این شرایط برای بازیکنان خارجی هم وجود دارد از روزی که آمده‌ام سعی کردم بازیکنانی به تیم اضافه شود و امیدوارم این اتفاقات در نقل و انتقالات رقم بخورد.

سولدو در  پاسخ خبرنگار فارس مبنی براینکه با توجه به کم حوصوله بودن مدیران و تعدادی از هواداران تراکتور فکر می‌کند چند هفته خروج تیمش از بحران و تبدیل این تیم به یکی از مدعیان زمان نیاز دارد، گفت: شاید یکی از مشکلات ما همین تغییرات بیش از حدی بوده که سبب شده تراکتور شکل و ثبات خوبی نگیرد. تمام تلاشم را می‌کنم اما قولی نمی‌‌دهم. به باشگاه هم گفته‌ام کار درستی نیست که قول بدهم. با این حال تراکتور در شرایطی است که اگر در  نیم فصل تقویت هم بشود نمی‌تواند به روزهای خیلی خوش خود برسد. باید این فصل سخت را پشت‌سر گذاشت. به وجود آوردن تیم کار یک شبه نیست و به زمان طولانی نیاز داریم تا با تراکتور کار شود و این تیم شکل بگیرد. حتی با تقویت این تیم فقط شرایط مقداری بهتر می‌شود اما انتظار ندارم تیم من با همین تغییرات به روزهای خوب بازگردد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا