آذربایجان شرقی

سولدو: برای کسب نتیجه خوب به میدان می‌رویم/ چند تصمیم داوری در نتایج تراکتور تاثیر گذاشت

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، زونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش اظهار کرد: قبل از هر چیز در مورد ۲ بازی گذشته باید بگویم، ۲ بازی گذشته به خاطر اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم، ضمن اینکه چند تصمیم بد داوری بر علیه تراکتور بود که در کل نتایج تیم تاثیر گذاشته بود، اما تلاش کردیم و روی اشتباهات بازیکنان کار کردیم تا تکرار نشود و امیدوارم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی گفت: با تمام احترام به تیم نفت مسجد سلیمان، این تیم را به خوبی آنالیز کرده و نفرات خوبی دارند و تیمی منسجم هستند اما به دلیل شرایط باشگاه و ۲ باخت اخیر تیم، کاملا برای این بازی انگیزه داریم. اما در مورد سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان نمی‌توانم حرفی بزنم زیرا همکارم است اما مصمم به کسب نتیجه خوب در این بازی هستیم.

سرمربی تیم تراکتور افزود: از روزهای اول کارم تاکید کردم که تراکتور کار زیادی دارد و تراکتور یک فصل سختی پیش‌رو دارد، اولا بازیکنان خوب و باکیفیت از این تیم جدا شده و بازیکنانی در حد رفته‌ها جایگزین نشدند و تیم از لحاظ بدنی هم مشکل داشته و کار نشده است و شرایط تراکتور سخت شده است.

وی تصریح کرد: مشکل بزرگتر که برای همه است، تیم‌ها ۴، ۵ روز باید بازی کنند، اما امیدوارم به بازی‌های آینده و مخصوصا بازی فردا تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.  

سولدو افزود: بازیکنان هم خودشان می‌دانند که از لحاظ بدنی آماده نیست اما در مسابقات فشرده نمی‌توان کاری کرد و امیدوارم در نیم فصل بتوانیم کار شود و در مورد تقویت تیم هم در تلاش هستیم که چند بازیکن خوب به تیم اضافه کنیم.

سرمربی کروات تیم تراکتور اضافه کرد: دنبال بهانه نیستم، بعضی از بازیکنان چون آماده‌سازی صورت نگرفته است، مصدوم می‌شوند اما در فوتبال همیشه مصدومیت است و اتفاقات در فوتبال می‌افتد و مانند همان حادثه‌ای که برای اخباری افتاد و تلاش می‌کنیم بازیکنان را حفظ و سالم نگهداریم و مصدومیت بازیکنان برطرف شده، اما اخباری همچنان مصدوم است.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا