اخبار ورزشی

سولسشر: رونالدو مثل «مایکل جردن» است

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو باز هم به دادِ منچستریونایتد رسید و توانست در لحظات پایانی باعث تساوی این تیم مقابل آتالانتا شود.

رونالدو پس از بازی اظهار داشت که تیمش تا آخر بازی به گلزنی امیدوار است و هیچگاه تسلیم نخواهد شد. (اینجا بخوانید)

سولسشر  بعد از این دیدار رونالدو را به فوق ستاره اسبق بسکتبال تشبیه کرد و به تمجید از ستاره ۳۶ ساله تیمش پرداخت.

سرمربی منچستریونایتد گفت: کریستیانو برای ما مثل مایکل جردن است برای شیکاگو بولز. هیچ کس نمی‌تواند کاراکتر این گونه بازیکنان را زیرسوال ببرد و آنها را باور نکند. آنها هیچ وقت تسلیم نخواهند شد و هیچ وقت دست از تلاش برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: کریستیانو بازیکنی فوق العاده است. چه کسی می‌تواند در آن دقیقه از بازی و شرایط این والی زیبا را به ثمر برساند؟ او فوق العاده است.

سولسشر گفت: هیچ کس نمی‌تواند کاراکتری که این بازیکنان در این بازی به نمایش گذاشتند را زیر سوال ببرد.فقط کافی بود تنها چند چیز را در تیم تغییر دهیم تا آنها خودشان را نشان دهند. تغییرات هم جواب داد و ما توانستیم در لحظات پایانی به گل برسیم.

سرمربی منچستریونایتد گفت: اتمسفر این ورزشگاه واقعا عالی بود و شما را تحت تاثیر قرار می‌داد. تیم حریف نیز به شدت جنگنده است که بازی فیزیکی بسیار خوبی دارد. بازی مقابل چنین تیم‌هایی واقعا سخت است.

سولسشر در خصوص تعویض واران نیز تصریح کرد: او از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد و من اصلا نمی‌توانستم روی او ریسک کنم. متاسفانه ما او را در این بازی از دست دادیم زیرا رافائل یک بازیکن مطمئن برای ما محسوب می شود که وقتی در میدان باشد به تیم اعتماد به نفس می‌بخشد. ما او را از دست دادیم ولی فوتبال همین است.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا