گیلان

سومین تساوی پیاپی شاگردان فرشاد پیوس

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، تیم آرمان گهر که با حضور در رتبه سوم جدول، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود در لیگ دسته اول مطرح کرده امروز مهمان شهردای آستارا بود، تیمی که با ۱۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی حضور داشت و به دنبال کسب پیروزی در این بازی خانگی برای رسیدن به یک امتیازی آرمان گهر در مکان سوم بود. 

شهرداری آستارا نماینده استان گیلان در این دیدار پس از ۹ هفته از این فصل اولین دیدار خانگی خود را در ورزشگاه وحدت آستارا تجربه کرد که با پیگیری‌های فراوان توانستند تایید سازمان لیگ فوتبال را برای برگزاری این دیدار در شهر آستارا کسب کنند. 

ترکیب دو تیم در بازی امروز به شرح زیر بود: 
فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا برای این دیدار، نیما علیپور، سعید دلاور، حبیب افرا، کیانوش میرزایی، امین هاشمی فرد، محمد آزاد طلب، مجتبی محبوب مجاز، خشایار زبرجد، فرشید پاداش، محمد ابراهیم رضا زاده و علی مصطفایی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

سرمربی آرمان گهر هم برای این دیدار، کوروش ملکی، آرمان اکوان، کمال الدین نیک خوی، امین عباسی، ایمان رازانی، جعفر برزگر، علی دهقان، امیر محمودآبادی، رضا محمودآبادی، علی وزیری پناه و حسین احمدی را در ترکیب تیمش قرار داده بود بود. 

شهردای آستارا که طی هفته‌های اخیر نتایج چندان خوبی کسب نکرده بود، امروز در تلاش برای شکست دادن میهمان خود ناکام بود؛ نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در شرایطی که به نظر می‌رسید هیچ کدام از دو تیم علاقه‌ای به ریسک و گل خوردن ندارند، در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه مساوی ۰-۰ به پایان برسد. 

البته آرمان گهر در دقیقه ۲+۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد تا در آستانه یک برد بزرگ قرار بگیرد اما امین اسدی توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا شاهد یک فرصت سوزی بزرگ توسط میهمان باشیم. 

شهرداری آستارا پیش از بازی طی بیانیه‌ای به هواداران خود اعلام کرده بود به دستور ستاد کرونا و سازمان لیگ استادیوم نروند و این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا