علمی و فناوری

سونی «رنگ‌های اعماق زمین» را به پلی استیشن ۵ تزریق می‌کند

سونی «رنگ‌های اعماق زمین» را به پلی استیشن ۵ تزریق می‌کند

اگر ظاهر سفید و مشکی پلی استیشن ۵ برایتان تکراری شده است، می‌توانید پوسته‌های سفارشی این کنسول را بخرید. شرکت‌های مختلف پوسته‌ی سفارشی برای پلی استیشن ۵ ساخته‌اند و خود سونی این پوسته‌ها را با قیمت ۵۵ دلار عرضه می‌کند.

سونی بامداد امروز در بیانیه‌ای مطبوعاتی، جدیدترین پوسته‌های PS۵ را که در مجموعه‌ای با نام Deep Earth Collection در دسترس قرار می‌گیرند، رونمایی کرد. این پوسته‌ها در رنگ قرمز (Volcanic Red) و آبی (Cobalt Blue) و نقره‌ای (Sterling Silver) در دسترس قرار می‌گیرند.

هر سه رنگ، حالت متالیک دارند. سونی می‌گوید رنگ این پوسته‌ها را «از رنگ زیبای موجود در اعماق سیاره‌ی زمین» الهام گرفته است.

مدل قرمز و نقره ای و آبی دسته دوال سنس پلی استیشن ۵

هیچ‌یک از پوسته‌های دیگر پلی استیشن ۵ که توسط سونی فروخته می‌شوند، حالت متالیک ندارند. همین موضوع، پوسته‌های جدید را خاص‌تر و البته‌ گران‌تر می‌کند (۵۹٫۹۹ دلار). سونی گفته است که دسته بازی دوال سنس را نیز در رنگ‌های جدید با قیمت ۷۴٫۹۹ دلار عرضه می‌کند.

پیش‌فروش پوسته‌های جدید پلی استیشن ۵ سونی از ۴ اکتبر (۱۲ مهر) آغاز می‌شود. مدل‌های قرمز و آبی در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه می‌شوند و تاریخ عرضه‌ی مدل نقره‌ای برای ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) تعیین شده است.

شما کاربران زومیت می‌توانید برای اطلاع از قیمت کنسول بازی و قیمت دسته بازی و خرید پلی استیشن وارد بخش محصولات زومیت شوید.

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا