چهارمحال و بختیاری

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)هفته فراجا را تبریک گفت

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)هفته فراجا را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ، متن اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته فراجا به شرح ذیل است:

امروز نیروی انتظامی در کشور ما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) برای مردم ، در کنار مردم و پشتیبان مردم است.

ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا به کارکنان خدوم نیروی انتظامی، که امسال مزین به شعار”شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار” می باشد، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه امنیت را گرامی می داریم و باتبریک ایام ربیع الاول و میلاد باسعادت رسول مهربانی ها حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، توانایی های فرزندان ملت در نیروی انتظامی را آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم.

هم افزایی نیروهای مسلح و پلیس مؤمن، هوشمند و مقتدر، در سایه رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی و حمایت مردم بصیر، فهیم، ولایتمدار و همیشه در صحنه، ضامن امنیت جامعه است.

ضمن گرامیداشت ایثارگری و مجاهدت های کارکنان خدوم انتظامی، موفقیت این عزیزان در راستای خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایت و احساس امنیت در آحاد جامعه را از درگاه حضرت حق تحت عنایات قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و رهبری نایب امام زمان خواستاریم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا