گیلان

سپاه در استان‌ها باید محوریت حل مشکلات باشد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر نقطه از ایران دارای ظرفیت خوبی در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: هر نقطه از کشور از ظرفیت و امکانات خوبی در عرصه‌های مختلف برخوردار بوده و گیلان هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت گیلان در عرصه‌های اقتصادی گفت: گیلان در بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری دارای امکانات‌ و ویژگی‌های بسیار خوب و ارزشمندی است که باید از آن به نحو احسنت بهره جست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنوع قومیتی در کشور و گیلان را یک فرصت برای کشور دانست و افزود: توجه و وجود اقوام مختلف عامل مهربانی و محبت میان مردم است لذا باید از تنوع قومیتی در گیلان و کشور در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

سلامی با ابراز نگرانی از افزایش نرخ پیری در گیلان افزود: بر اساس آمار گیلان به لحاظ نرخ پیری دارای وضعیت نامطلوبی است که باید اقداماتی در این خصوص اتخاذ شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به انجام برنامه‌های فرهنگی در پایدار نگه‌داشتن امنیت جامعه بیان کرد: ما برای فراهم آوردن شرایط امنیتی پایدار و پیشگیری از ناآرامی باید تلاش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی خود را افزایش و به محرومیت‌زدایی و رفع فقر کمک کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران امنیت را زیربنای پیشرفت در هر جامعه‌ای دانست و تصریح کرد: سپاه‌های استانی باید محور حل مسائل مختلف در کشور شوند زیرا اگر اقدامات خوبی در این خصوص در استان‌‌ها شکل گیرد طور یقین آرامش به جامعه بر خواهد گشت.

سلامی با بیان اینکه حفظ امنیت اجتماعی جامعه یکی از اهداف سپاه پاسداران در کشور است، گفت: آمریکا با تحریم در تلاش است ملت ما را نا امید کند لذا بسیجی‌ها باید اهداف دشمن را شناخته و در همان راستا به امیدآفرینی جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا