هرمزگان

سپاه شاخ شیطان را شکست

به گزارش برگزیده های ایران از رودان، حجت‌الاسلام رضا مهدوی در خطبه های نماز جمعه رودان با اشاره به حضور رئیس کل دادگستری استان در رودان و رسیدگی به امور روستاهای محروم شهرستان ضمن قدر دانی از این حرکت جهادی گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که بعد از ۴۳ از انقلاب این چنین شاهد وجود فقر  در بین مردم  باشیم، قطعا وجود فقر در جامعه  از کم کاری مسوولین حکایت دارد.

وی ادامه داد: همانطور که حضرت امام خمینی«ره» فرمودند صندلی مسوولین از برکت وجود فقرا و پا برهنه ها است.

امام جمعه موقت رودان تصریح کرد: رفع غبار محرومیت از چهره روستاهای شهرستان  نیازمند یک عمل جهادی است که امیدواریم بواسطه این بازدید و تصمیماتی که با مشارکت بنگاه‌های تولیدی و شرکت های صنعتی استان عملی خواهد شد محقق شود.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد:  کارهای جهادی اینچنینی و فقر زدایی از کارهای دنیوی نیست بلکه کاری مانا و ماندگار اخروی می باشد.

وی تاکید کرد: بزرگنمایی مشکلات کار صحیح نیست اما ما یک بشاگرد دومی را نیز در شهرستان رودان داریم.

امام جمعه موقت رودان خاطر نشان کرد: در اسلام کمک به فقیر ملاک نیست بلکه اصل فقر زدایی است و که در جامعه کنونی تولید مشاغل و رسیدگی به امور معیشتی آنها شامل را می شود.

وی بیان داشت: فلسفه وجود نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد هم باید فقر زدایی باشد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به رشادت سپاه پاسداران در مقابل استکبار جهانی و دزدی دریایی آمریکا گفت: دولتمردان آمریکا بدانید شما چه زمانی در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی  توانستند ترفی از این حربه ها خود ببندید که هم اکنون دزدی را هم به کارهای غبیثانه خود اضافه کرده‌اید.

وی اضافه کرد: وقتی به عمق ماجرا نگاه می‌کنیم، شاهد  یک سناریو شکست خورده  هستیم،  آنها بدنبال جبران شکست در تحریم ها نفتکش جمهوری اسلامی ایران را ربودند که باز هم ناکام شدند.

وی گفت: آمریکا وقتی شکست های خود را در عرصه های  دیگر دید دست به دزدی زد که سپاه پاسداران شاخ آمریکا را مفتضحانه شکست و آبروی نداشته آمریکا را از بین برد.

امام جمعه موقت رودان تصریح کرد: آمریکا بداند که نیروی های نظامی انقلاب اسلامی ایران نه به شما و نه به هیچ متخاصمی اجازه دست درازی به منافع جمهوری اسلامی نخواهند داد.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه  با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه گفت: این هجمه دشمن باعث ویرانی درونی جامعه می شود و مسئله فرهنگ بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: در مقوله فرهنگ باید صدا و سیما و رسانه ها در میدان باشند تا فرهنگ مشروع و متعالی اسلامی را در جامعه تبیین کنند.

امام جمعه موقت رودان بیان داشت: غربت مسئله فرهنگ در جامعه را دلیل بروز بسیاری از بی فرهنگی و ناهنجاری در جامعه دانست.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا