قزوین

سپاه و بسیج انگیزه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم ندارند

سپاه و بسیج انگیزه‌ای جز خدمت بی‌منت به مردم ندارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ صبح امروز با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئولان استانی و همزمان با سراسر کشور؛ رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۱هزار بسته معیشتی «به نیت حاج قاسم» در محل سپاه استان برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و حبیب جبهه مقاومت شهید همدانی و شهید سیدرضی موسوی با بیان خاطره از سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: قاسم سلیمانی در جلسه ای که فرماندهان عالی رتبه عمل کننده جبهه مقاومت حضور داشتند گفت؛ من برادر شما هستم و به دنبال کمک به شما هستم.

وی گفت: حاج قاسم در جلسه ای که قرار بود برادران مجاهد جبهه مقاومت حضور داشته باشند هیچ‌گونه رفتاری مبنی بر فرمانده بودن از خود بروز نداد بلکه به دنبال اتحاد تمام برادران مسلمان در محور مقاومت بود و این بزرگترین دستاورد قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت است. همان برادران مسلمانی که در چندین دهه قبل در همین منطقه انفرادی و جزیره ای فعالیت می کردند امروز متحد و در کنار هم هستند.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: امروز وقتی یک موشک از رژیم غاصب اسرائیل به غزه برخورد می‌کند، برادران محور مقاومت در یمن و حشدالشعبی در عراق این رفتار رژیم اسراییل و آمریکا را پاسخ می دهند. حاج قاسم سلیمانی، برادری را در منطقه احیا کرد و امروز رزمایش کمک مومنانه برای بهترین بندگان خدا و ولی نعمتان خودمان بخشی از کار بسیج سازندگی و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است.

وی افزود: ۱۱ هزار بسته که امروز آماده توزیع می باشد حاصل تلاش شبانه روزی جمعی جهادگران بسیج سازندگی است تا بین ولی نعمتان در مناطقی که از قبل شناسایی شده با حفظ کرامت و احترام این عزیزان توزیع شود. این خدمت رسانی باید از سوی همه ما به ویژه رسانه ها برای کسانی که در جایگاه خیّر دوست دارند در این گونه امور خیریه شرکت نمایند، تبلیغ شود.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به اقدامات گسترده بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و آبادانی تصریح کرد: ما امروز همچنان سر قول خودمان با مردم عزیز ایستاده ایم. اولویت ما تهیه آب شرب و کشاورزی روستایی مردم است و امروز این قول را محقق کردیم. طی چند روز آینده سه مخزن دیگر از مخازن تعهد بسیج سازندگی استان آماده بهره برداری می شود. همچنین ۲۲ واحد مسکونی ولی نعمتان در حال مرمت و آماده بهره برداری است و همچنین سه واحد مسکونی نیز ساخته شده است.

سردار آتانی اضافه کرد: بسیج حقوقدانان ظرفیت بسیار خوبی برای آزادسازی زندانیان معسر است همچنان که تا کنون تعداد قابل توجهی از زندانیان توسط بسیج آزادسازی و بستر اشتغال برای آنان فراهم شده است و به آغوش خانواده بازگشته اند و این بستر مجاهدت ما و شماست.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به ماموریت های اصلی سپاه پاسداران و حضور میدانی در صیانت از جغرافیای میهن اسلامی یادآور شد: دشمن گمان نکند ما سرگرم این اقدامات و خدمات هستیم و حواسمان از آنها پرت می شود بلکه ما دستمان روی ماشه سلاحمان است و از تمام مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی با هوشیاری و دیده بانی شبانه روزی صیانت می کنیم چون این مسئولیت امامت شهدا در دست ماست اما برای خدمت رسانی به مردم تمام ظرفیت و توان سپاه را به میدان آوردیم و فرزندان سپاه و بسیج جز انگیزه خدمت به مردم برای رضایت خدای متعال، هیچ‌ اندیشه دیگری ندارند.

همچنین این رزمایش با محوریت بسیج محلات به همت بسیج سازندگی استان قزوین برگزار شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا