گیلان

سپیدرود باخت و صدرنشین شد/چوکا باخت و سقوط کرد

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، هفته پنجم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور تیم چوکای تالش عصر امروز در ورزشگاه پوریای ولی این شهر برابر تیم شهید اورکی اسلامشهر با نتیجه پر گل ۳ بر صفر شکست خورد و به رتبه دوم جدول سقوط کرد و سپیدرود رشت مقابل آبی‌پوشان تهران باخت و به صدرجدول صعود کرد. 

چوکا با این شکست ۱۰ امتیازی ماند و به رده دوم جدول رده‌بندی سقوط کرد. 

در دیدار همزمان تیم سپیدرود رشت مقابل میزبانش تیم آبی‌پوشان کوشای تهران با یک گل مغلوب شد و هم امتیاز با تیم چوکا و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت. 

تیم فوتبال سپیدرود رشت علی رغم باخت دقایق آخر خارج از خانه خود برابر آبی‌پوشان تهران به دلیل شکست سنگین چوکا در خانه به صدر جدول گروه نخست لیگ دسته دوم صعود کرد. 

حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در این دیدار مصطفی زینالی، پویا عزیزپور، رضا فخری، معین تقوی، امیر قلم آرا، سهیل ربیع زاده، حسین آفرین‌زاد، آرین نصیری نژاد، میلاد نجفی، اویس کرد جهان و امیرحسین صالحی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

امیدرضا زهره وندی سرمربی آبی‌پوشان کوشا تهران نیز، ساسان زمانه، احمد فیروز صمدی، علی رضا آقا براری، سید محمد یاسینی، علی دلبر، محمد حسین میرمحمدی، محمد مهدی زینعلی، شروین ذوقی، محمد بلفکه، محمد جانی و سعید شکیب را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

نیمه نخست یک بازی کم برخورد و کم خطر بر روی دروازه‌های دو تیم را شاهد بودیم که در نهایت اتفاق مهمی بر روی دروازه روی نداد. 

نیمه دوم با تعویض‌های حسن اشجاری بازی سپیدرود هجومی شد و چندین موقعیت خوب بر روی دروازه میزبان بدست آمد که نتیجه‌ای البته برای سپیدرود در بر نداشت. 

در دقایق پایانی و ۸۷ بازی بر خلاف جریان بازی در یک ضد حمله توپ به دست مدافع سپیدرود برخورد کرد تا داور اعلام پنالتی کند و ضربه پنالتی را در حالی که مصطفی زیمعلی جهت توپ را درست تشخیص داده بود توسط آقابراری وارد دروازه شد. 

حاشیه‌های سپید رود و آبی‌پوشان
از حاشیه‌های این دیدار میتوان از کیفیت بسیار نامناسب ورزشگاه اسلامشهر در بازی هر دو تیم به ویژه سپیدرود تاثیر گذار بود و نمیشد در این زمین توپ را روی زمین به چرخش در آورد نام برد. 

بحث انتقال مالکیت بعد از سه سال در حال برطرف شدن هست و مهندس نوید به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود بعد از این حضور خواهند داشت.

وی با اینکه هنوز به طور رسمی پروانه مالکیتش صادر نشده اما با تعدادی از شاکیان باشگاه تسویه کردن و بیست درصد قرارداد بازیکنات و پاداش پیروزی هفته قبل رو پرداخت کردن و هزینه سفر به تهران رو هم ایشان پرداخت کردن و مهمتر اینکه با وکیل علی کریمی به توافق رسیدن و باشگاه پس از انجام امور اداری ظرف چند روز آینده به صورت رسمی به ایشان تحویل داده خواهد شد. 

در پایان نیز داور در نیمه دوم پنج دقیقه اعلام وقت تلف شده اعلام کرد که خود این وقت تلف شده زمان زیادی اتلاف وقت داشت که داور توجهی به آن نکرد و درست سر پنج  دقیقه سوت را زد. 

به گزارش فارس، لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا