خراسان رضوی

سیدعباسی: جایگاه پدیده انتهای جدول نیست/برای بازی با پیکان مشکل کوزین حل می شود

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، داوود سید عباسی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده مشهد اظهار داشت: اگر به جایگاه دو تیم در جدول نگاه کنید متوجه می شوید استقلال پرافتخارترین تیم ایران و اولین تیم فعلی در جدول است. ما توان توانمان را به کار می بریم. ما فردا محسن ربیع خواه و احسان حسینی را در اختیار نداریم.

وی در خصوص عملکرد مهاجمان تیمش در دیدارهای گذشته و اینکه این تیم چند فرصت را از دست داده است گفت: ما دارای مهاجمان خوبی هستیم. این نفرات سالها است در فوتبال ایران بازی می کنند. اینکه ما ایجاد موقعیت می کردیم خوشحال کننده بود و اگر این اتفاق رخ نمی داد باید ناراحت می شدیم. در بازی با استقلال ملاثانی دروازه بان تیم حریف خوب کار کرد و ما هم کم شانس بودیم. 

سید عباسی با اشاره به غیبت دو بازیکن تیمش در بازی فردا گفت: جایگاه استقلال در صدر و ما در انتهای جدول هستیم. البته جایگاه ما اینجای جدول نیست. میثاقیان و مهاجری زحمات زیادی برای تیم ما کشیدند و ما سعی می کنیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم و عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. این بازی برای ما یک فرصت محسوب می شود و بازیکنان ما هیجان بسیار زیادی برای این مسابقه می گذارند. من قول می دهم تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا بازی خوبی را مقابل تیم خوب استقلال به نمایش بگذاریم.

سرمربی پدیده در خصوص وضعیت مربی آینده این تیم گفت: روز شنبه مشکل آقای کوزین حل می شود و تمام امید ما این است که این مربی به مشهد بیاید. با مدیر برنامه وی صحبت کردم و آخرین حرف ما با هم امیدوار کننده بود. اول باید مشکلات مالی کوزین حل شود تا او به ایران بیاید. صد در صد تا بازی با پیکان تکلیف این مربی مشخص خواهد شد.

وی در خصوص اینکه تمرینات پدیده به مشهد منتقل می شود یا خیر با خنده گفت: تمام تلاش ما این است که تعامل صورت بگیرد. اینکه همین مدلی جلو برویم اتفاقی رخ نمی دهد. اگر با همین فرمان جلو برویم که فایده ای ندارد. اگر قرار است اتفاقی رخ بدهد نیازمند تعامل است. بهتر است به حواشی دامن زده نشود تا در آرامش حل شود. از اصحاب رسانه خواهش می کنم سعی می کنم همه چیز را به سمت مثبت برویم.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا